تصمیم اپل برای تولید فکر تولید همزمان آیفون 14 در چندین کشور جهان


اپل در فکر تولید همزمان آیفون ۱۴ در چند کشور است.

تصمیم اپل برای تولید فکر تولید همزمان آیفون 14 در چندین کشور جهان
اپل در فکر تولید همزمان آیفون ۱۴ در چند کشور است.

اپل می خواهد با تولید همزمان آیفون ۱۴ در چند کشور، نگرانی خود در رابطه با تنش آمریکا و چین را مرتفع کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، در حالی که تقریبا فقط پنج هفته تا رونمایی از گوشی آیفون ۱۴ باقی مانده ، to۵Mac۹ در گزارشی گفت مینگ چی کو تحلیلگر اپل، گفته که برای نخستین بار، اپل (Apple) قصد دارد حداقل یکی از مدل های آیفون ۱۴ را بطور همزمان در چین و هند منتشر کند.

تحلیلگر TF International اشاره کرد که اپل معمولاً تولید مدل های جدید آیفون را ابتدا در چین آغاز می کند و پس از چند ماه شروع به تولید آنها در خطوط مونتاژ کشور های دیگر مانند هند و برزیل می کند.

به عنوان مثال تقریباً هفت ماه پس از عرضه خط تولید آیفون ۱۳ توسط اپل در سال ۲۰۲۱، تولید بعضی از آنها در هند آغاز شد و چند هفته بعد، خط مونتاژ برزیل شروع بکار کرد. البته تولید آیفون در کشور هایی غیر از چین، معمولاً برای برآوردن تقاضا در آن کشور های خاص استفاده می شود.

با این حال، این تحلیلگر می گوید که دلیل این تصمیم اپل، مسائل ژئوپلیتیکی و تنش بین آمریکا و چین است که میتواند در تحویل به موقع تراشه ها و سایر لوازم از تایوان به سازندگان چینی طرف قرارداد اپل، مشکل ساز شود. علاوه بر این، کو تولید همزمان سری آیفون ۱۴ (iPhone) آینده در چندین کشور را "نقطه عطف مهمی برای اپل" می داند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید