تاثیر و عملکرد هاست داخل ایران در سئو


هاست ایران یکی از هاست هایی می باشد که توانسته از ویژگی های مختلفی بهره مند باشد. خرید هاست ایران این فرصت را در اختیار شما خواهد گذاشت تا بتوانید امتیازات بسیاری را معطوف سایت های خود کنید. به طور کلی این سایت ها ویژگی های به...

تاثیر و عملکرد هاست داخل ایران در سئو

هاست ایران یکی از هاست هایی می باشد که توانسته از ویژگی های مختلفی بهره مند باشد. خرید هاست ایران این فرصت را در اختیار شما خواهد گذاشت تا بتوانید امتیازات بسیاری را معطوف سایت های خود کنید. به طور کلی این سایت ها ویژگی های به خصوصی را به خود اختصاص داده اند که هر یک از آن ها می توانند تاثیرگذاری خاص خود را داشته باشند. از مهم ترین این موارد می توان به کاربرد هاست ایران برای سئو اشاره کرد که این مزیت خود وابسته با فاکتورهای دیگری از جمله سرعت می باشد. به خاطر اهمیتی که این موضوع به خود اختصاص داده است، قصد داریم تا در ادامه این مطلب شما را با این کاربرد و چگونگی تاثیرگذاری آشنا کنیم. از این رو تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

رابطه مستقیم سئو و سرعت

هنگام خرید هاست موارد و نکات مختلفی وجود دارند که توجه به هر یک از آن ها اهمیت دارد و عملکرد ویژه هر کدام از آن ها به صورت مستقیم بر روی سایت تاثیرگذار هستند. از این نکات مهم می توان به سرعت بالا اشاره کرد. هر چقدر سرعت بالاتر باشد، به همان اندازه نیز عملکرد و درصد رضایت کاربران بیشتر خواهد بود. سرعت بالا در هاست خود می تواند باعث اثربخشی بر روی چند پارامتر دیگر شود که سئو در این بین از اهمیت بالاتری برخوردار است.

حالا یکی از سوالاتی که برای کاربران به وجود می آید این است که یک هاست چگونه می تواند بر روی سئو سایت تاثیر خود را بگذارد. در رابطه با انتخاب هاست اختلاف نظرات بسیار زیادی وجود دارد و رسیدن به یک جمع بندی نهایی آنطور که فکر می کنید راحت نمی باشد. به عنوان مثال بسیاری از افراد می گویند برای رسیدن به سئوی بهتر نیاز است تا از هاست خارجی بهره برد؛ چرا که ربات های فعال در کار بهتر می تواند نظارت خود را بر روی این هاست ها اعمال کند و سرعت بیشتری را نیز به کار می برد. بر روی سئو سایت عوامل مختلفی تاثیر خود را اعمال می کنند که در ادامه این مطلب به مهم ترین و کاربردی ترین آن ها خواهیم پرداخت. پس دنبال کننده ادامه مطلب نیز باشید.

هاست ایران چگونه می تواند تاثیر خود را بر روی سئو نشان دهد؟

یکی از مهم ترین مسئله هایی که سئوی سایت شما را می سازد، محتوا می باشد. یک سایت باید از محتواهای متنوعی بهره مند باشد و تمامی اصول مورد نیاز را رعایت کرده باشند. به غیر از محتوا سه فاکتور دیگر نیز دخیل هستند که به صورت زیر تعریف می شوند:

زمان پایداری سرور میزبان و یا Uptime/Downtime

زمان پایداری سرور میزبان یکی از موارد بسیار مهم در سئوی هاست می باشد. بدین صورت که این زمان پایداری یک مدت زمانی می باشد که میزبان خدمات دهنده برای وب سایت ها در دسترس است. در این صورت کاوشگر گوگل که با نام خزنده نیز خوانده می شود، به صورت مداوم سایت و تمامی صفحات شما را مورد بررسی قرار می دهد. به همین علت سایت شما باید از تمامی مسائل فنی رو به رو باشد. چرا که در صورت هرگونه مشکل در سرور میزبان، این خزنده نمی تواند بررسی های لازم را انجام دهد. این کار باعث خواهد شد تا سایت شما به عنوان یک سایت دور از دسترس خوانده شود و بررسی سایت های دیگر را در اولویت قرار بگیرد.

البته این تنها اتفاق ممکن نیست. چرا که دیگر سایت شما در نتایج نیز نشان داده نخواهد شد و همین باعث افت رنکینگ شما در سئو سایت می شود.

موتورهای جستجوگر عملیات کاوش را به صورت دوره ای انجام می دهند. این کار به صورت خودکار بوده و تمامی دسترسی ها و تغییرات موجود در سایت را مورد بررسی قرار می دهند.

تاثیر و عملکرد هاست داخل ایران در سئو

زمان خزش

زمان خزش اهمیت بالایی دارد و از آنجایی که شما زمان دقیق آن را نمی دانید، اهمیت بالاتری را پیدا خواهد کرد. به همین علت به خاطر نامعلوم بودن این زمان، باید هاستی انتخاب شود که کمترین میزان غیر دسترس بودن را داشته باشد. این مدت زمان توسط شرکت هاستینگ مورد نظر ارائه می گردد. اگر یک بررسی کلی انجام دهید می توانید به این نتیجه دست پیدا کنید که اکثر شرکت ها زمان خزش 99 درصد را برای هاست ایران خود تعریف می کنند. در حالی که ممکن است در برخی از مواقع این زمان واقعی نباشد و صرفا به عنوان تبلیغات باشد. اما هاست ایران پارس پک با توجه به اینکه از فناوری ابری استفاده میکند، میتواند این مشکل را تا حد زیادی رفع کند و آپ تایم مناسبی را فراهم سازد.

همچنین یکی از سوالاتی که به وجود می آید این بوده که آیا درصد Uptime صد در صد داریم یا خیر. در پاسخ به این سوال می توان گفت خیر. همچنین چیزی ممکن نمی باشد و در دلیل آن امنیت دخیل است. چرا که تامین موارد مربوط به یک هاست به طور صد در امکان پذیر نخواهد بود.

سرعت و یا Speed

آخرین فاکتور تاثیرگذار در سئوی سرعت می باشد که اشاره جزئی به آن کردیم. این مورد از کاربرد هاست ایران برای سئو بسیار مورد اهمیت بوده است و می تواند باعث جذب کاربران نیز بشود. از سال 2010 تا به الان این فاکتور در بین مهم ترین ها جای گرفته است. البته سرعت یک هاست به عوامل دیگری نیز بستگی دارد که از آن ها می توان به مواردی همچون پهنای باند و همچنین سخت افزار اشاره کرد. هر چقدر سخت افزارها به روزتر و پهنای باند بیشتر باشد، به همان اندازه نیز سرعت بالا تر خواهد و همین موارد در کنار هم باعث خواهند شد تا بتوانید رنکینگ بالاتری را در سئو و موتورهای جستجوگر داشته باشید.

جمع بندی

هاست ایران از جمله هاست هایی می باشد که با داشتن ویژگی های مختلف توانسته باعث بهبود عملکرد سایت ها گردد. خرید هاست ایران این امکان را در اختیار شما خواهد گذاشت تا با استفاده از آن بتوانید رتبه خودتان را در موتورهای جستجوگر بهبود ببخشید. البته برای اینکار فاکتورهای مختلف دیگری نیز وجود دارند که باید به آن ها توجه ویژه ای شود که سرعت، زمان پایداری و زمان خزش در بین این موارد قرار داده می شوند که به طور مفصل به تمامی آن ها پرداخته شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس و متن روز روانشناس و مشاور | بیش از 30 عکس و متن تبریک روز روانشناس