هم‌بستگی روی موج «هیئت سلامت» / پزشکانی که به زائران خدمت می‌کنند


هم‌بستگی روی موج «هیئت سلامت» / پزشکانی که به زائران خدمت می‌کنند

ویژه‌برنامه «هیئت سلامت» با محور همبستگی به تهیه‌کنندگی موسی نظری هر روز از رادیو سلامت روانه آنتن می‌شود.

هم‌بستگی روی موج «هیئت سلامت» / پزشکانی که به زائران خدمت می‌کنند

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، موسی نظری تهیه‌کننده برنامه «هیئت سلامت» که از رادیو سلامت پخش می‌شود درباره این برنامه توضیح داد: این شبکه رادیویی بنا به اهدافی که دنبال می‌کند برای شنوندگان برنامه‌های متنوعی را روانه آنتن می‌کند؛ بنابراین در این ایام ویژه‌برنامه «هیئت سلامت» را پخش می‌کنیم که هر روز از ساعت ۱۷:۳۰ تا ۱۹ با ساختار مجله‌ای پخش می‌شود.

وی ادامه داد: در این برنامه موضوعات متعددی را دستمایه قرار دادیم، اما محور اصلی برنامه همدلی و همبستگی است. همچنین به حضور ماندگار بانوی بزرگ حضرت زینب (س) می‌پردازیم که نقش بسیار موثری در زنده نگه داشتن قیام عاشورا داشتند و حضور ایشان در اتحاد و همبستگی بین یاران امام حسین (ع) را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

این تهیه‌کننده با اشاره به بخش‌های مقتل خوانی در این برنامه بیان کرد: یکی از بخش‌های ویژه‌برنامه «هیئت سلامت»، مقتل خوانی است که با اجرای مهدی رستمی پخش می‌شود. همچنین مستند‌هایی از خاطرات پزشکان جهادی در مناطق محروم و اتحاد بین مردم در شرایط سخت را بیان خواهیم کرد.

نظری درباره دیگر بخش‌های این برنامه عنوان کرد: «بسته‌های عشق»، آیتمی است که روایتگر رساندن نذورات به افراد نیازمند در سراسر کشور است. همچنین بخشی به نام «راه حسین (ع)» در برنامه داریم که شامل بسته صوتی و گفتگوی سارا اکبری با پزشکانی است که به زائران امام حسین (ع) خدمت می‌کنند.

این برنامه رادیویی به گویندگی فرشته قربانی، گزارشگری مرجان قندی و کارشناسی حجت الاسلام سعیدی از ساعت ۸ تا ۱۹ مرداد ماه هر روز همراه مخاطبان رادیو سلامت خواهد بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مدل کفش نوزادی دخترانه و پسرانه با طرح های جدید و خاص