مزایای جراحی لابیاپلاستی نسبت به لیزر


مزایای جراحی لابیاپلاستی نسبت به لیزر

در این ویدئو به این سوال پاسخ داده می‌شود که مزایای جراحی لابیاپلاستی نسبت به لیزر چیست؟

سوال : مزایای جراحی لابیاپلاستی نسبت به لیزر چیست؟

پاسخ : جراحی لابیاپلاستی یا جراحی واژن یک روش جراحی است که هدف آن کاهش اندازه یا اصلاح شکل لابیا مینور و ماژور است. این جراحی یکی از محبوب ترین جراحی های زیبایی در خانم ها است.
به لب های داخلی واژن لابیا مینور و لب های بیرونی لابیا ماژور گفته می شود. طبیعی است که شکل و اندازه آن ها در افراد مختلف متفاوت باشد. بعضی از خانم ها ممکن است با یک لابیای بزرگ به دنیا بیایند. همچنین ممکن است به دلیل زایمان، پیری یا اثر هورمون ها لب ها شل یا چروکیده شوند. بعضی از خانمها از این چروکیدگی ها و پوست های اضافی ناراضی هستند و دوست دارند واژن آن ها صاف و بدون پوست اضافی باشد.

برای آگاهی بیشتر از مزایای جراحی لابیاپلاستی نسبت به لیزر به سراغ دکتر زیبا امیدوار طهرانی، متخصص زنان و زایمان رفتیم. از شما دعوت میکنیم ویدئو زیر را تماشا کنید. برای مراجعه به دکتر زیبا امیدوار طهرانی، یا دریافت نوبت از کلینیک دکتر زیبا امیدوار طهرانی کلیک کنید.

مزایای جراحی لابیاپلاستی نسبت به لیزر

لابیاپلاستی چیست؟


لابیاپلاستی در دسته عمل های زیبایی قرار می گیرد. این عمل برای زیبا سازی لب های واژن (لابیا مینور و لابیا ماژور) استفاده می شود. به طور کلی قسمت بیرونی واژن دارای سه قسمت می باشد، لابیا مینور یا لب های داخلی، لابیا ماژور یا لب های بیرونی و کلیتوریس. لابیا مینور و ماژور به دلایلی ممکن است تغییر شکل بدهند و طراوت خود را از دست بدهند. به عنوان مثال بیشتر لب های واژن خانم هایی که زایمان انجام می دهند دیگر مانند گذشته نیست و ممکن است دچار افتادگی یا گشاد شدن واژن بشوند.

با عمل لابیاپلاستی می توان این ناهنجاری های به وجود آمده در لابیا ها را درمان و اصلاح کرد. از آن جایی که لب ها ساختار های کوچک و بسیار حساسی دارند، عمل لابیاپلاستی باید توسط یک متخصص زنان با تجربه و ماهر انجام شود.

دلایل پزشکی عمل لابیاپلاستی


دلایل پزشکی بسیار مهم هستند و حتما باید درمان شوند زیرا ممکن است آسیب های جدی به شما وارد کند. بعضی از دلایل پزشکی لابیاپلاستی عبارت است از:

• درد در حین رابطه جنسی به دلیل فشار زیاد
• اجتناب از رابطه جنسی به دلیل درد همراه با مقاربت
• اجتناب از رابطه جنسی به دلیل ترس از تمسخر یا رد شدن توسط شریک جنسی
• درد هنگام سوار شدن بر اسب یا دوچرخه
• درد و مشکل در پوشیدن لباس های تنگ به دلیل وجود لب های بزرگ

مزایای جراحی لابیاپلاستی نسبت به لیزر

دلایل زیبایی عمل لابیاپلاستی


دلایل زیبایی همانطور که از اسمش پیداست برای زیبایی بیشتر واژن است. بیشتر متقاضیان عمل لابیاپلاستی به دلیل زیبایی قصد انجام این عمل را دارند. زیبایی یکی از مزایای بزرگ لابیاپلاستی است. اگر نشانه های زیر را در واژن خود مشاهده می کنید می توانید برای اصلاح آن از لابیاپلاستی استفاده کنید:

• لب های آویزان
• عدم تقارن لب ها
• بزرگ بودن لابیا ها

مزایای لابیاپلاستی

لابیاپلاستی نوعی جوان سازی واژن است که به طور خاص روی کاهش و تغییر شکل مجدد لب های واژن متمرکز است. زنانی که لابیای بزرگی دارند اغلب دچار کمبود اعتماد به نفس، ناراحتی های جسمی، خجالت کشیدن و موارد دیگری هستند. خوشبختانه لابیاپلاستی یک روش کوتاه، ساده و کم خطر است که می تواند همه این موارد را بر طرف کند.



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


من که مغزم درد گرفت / شما فهمیدی چی نوشته ؟