حلقه اتصال صنعت و دانشگاه در گیلان ضعیف است


صنعتگر برجسته گیلانی گفت: هنوز حلقه اتصال صنعت و دانشگاه ضعیف است و قوی نشدن این حلقه آسیب های زیادی به گیلان خواهد زد. مهدی تکییان در گفت و گو با سیناپرس با بیان اینکه تولید شیشه خودرو با...

حلقه اتصال صنعت و دانشگاه در گیلان ضعیف است

صنعتگر برجسته گیلانی گفت: هنوز حلقه اتصال صنعت و دانشگاه ضعیف است و قوی نشدن این حلقه آسیب های زیادی به گیلان خواهد زد.

مهدی تکییان در گفت و گو با سیناپرس با بیان اینکه تولید شیشه خودرو با شفافیت کافی، فاقد کجی و ناراستی و عیوب اپتیکی از عوامل مهم در تولید شیشه به شمار می‌رود، گفت: در فرآیند تولید شیشه‌های خودرویی، رعایت پارامترهای مختلف مطابق الزامات و استانداردها با حفظ ایمنی و دقت در انطباق فرم، شکل و انحنا مطابق با بدنه خودروها، حساسیت و اهمیت بسیار زیادی دارد و به همبن دلیل در این واحد صنعتی شیشه‌های خودرو استاندارد و با برخورداری از فناوری‌های روز مرتبط است.

وی افزود: این واحد تولیدی علاوه بر سهم ۷۰ درصدی تولید شیشه‌های خودروهای ایرانی و خارجی مونتاژ شده در کشور، سابقه صادرات به کشورهای خاورمیانه و حوزه دریای خزر را نیز دارد.

تکییان برای صادرات صنعتی به کشورهای پیشرفته اعلام آمادگی کرد و افزود: متاسفانه واسطه گری هنوز صرفه اقتصادی بیشتری از تولید دارد و آنهایی که همچنان صنعتگر هستند عاشق تولید هستند.

وی تصریح کرد: هنوز حلقه اتصال صنعت و دانشگاه ضعیف است و قوی نشدن این حلقه آسیب های زیادی به اقتصاد گیلان زده است و خواهد زد.

گفتگو : رقیه قدیمی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آموزش عالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان