شکستن رکورد فوتبال زنان در افتتاحیه یورو 2022


شکستن رکورد فوتبال زنان در افتتاحیه یورو 2022

پیروزی تیم ملی زنان انگلیس بر اتریش، در افتتاحیه یورو 2022 زنان، با شکستن رکورد تعداد تماشاچی یک مسابقه فوتبال زنان در اروپا همراه بود.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی زنان انگلیس، قدم اول در رقابتهای یورو2022 زنان را با پیروزی برداشت. اما پیروزی انگلیس با یک ویژگی همراه بود؛ شکسته شدن رکورد تعداد تماشاچی در یک مسابقه فوتبال زنان در خاک اروپا.

شکستن رکورد فوتبال زنان در افتتاحیه یورو 2022

دیدار افتتاحیه رقابت‌های یورو2022 زنان به میزبانی انگلیس، در ورزشگاه اولدترافورد، خانه تاریخی باشگاه منچستریونایتد، برگزار شد. انگلیسی‌ها برای تشویق تیم ملی زنان کشورشان سنگ تمام گذاشتند تا رکورد تعداد تماشاچی تاریخ رقابت‌های یوروی زنان با اختلاف شکسته شود.

انگلیس با گلی که توسط بث میاد در نیمه اول به ثمر رسید اتریش را 1-0 شکست داد تا قدم اول را با پیروزی بردارد. اما علاوه بر سه امتیاز شیرین، تعداد قابل توجه و چشمگیر تماشاچی‌ها در اولدترافورد، برگزارکنندگان تورنمنت و علاقه‌مندان به فوتبال زنان در سراسر دنیا را شگفت‌زده و خوشحال کرد.

شکستن رکورد فوتبال زنان در افتتاحیه یورو 2022

برای تماشای این بازی در گروه A مسابقات یورو2022 زنان، جمعیتی بالغ بر 68‌،871 نفر به استادیوم اولدترافورد، تئاتر رویاها، آمده بودند تا رکورد تعداد تماشاچی مسابقات زنان در خاک اروپا شکسته شود.

رکورد قبلی متعلق به فینال رقابت‌های یورو2013 زنان بود که در سوئد و در شهر استکهلم برگزار شد. در آن فینال آلمان موفق شد در حضور 41هزار تماشاچی سوئد را شکست داده و قهرمان اروپا شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزش بانوان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بازیگر قدیمی به کما رفت