حکایت هدفون 50 هزار دلاری Assassin’s Creed: Origins و بخش آموزشی آن


در مطلب پیش رو علاوه بر هدفون ۵۰ هزار دلاری ساخته شده بر اساس تم بازی Assassin’s Creed: Origins به بخش جدید طراحی شده برای این بازی نیز خواهیم پرداخت. بخش تازه و جالبی که با خصوصیات آموزشی خود می‌تواند علاوه بر بازی‌دوستان نظر مثبت گردشگران و...

در مطلب پیش رو علاوه بر هدفون ۵۰ هزار دلاری ساخته شده بر اساس تم بازی Assassin’s Creed: Origins به بخش جدید طراحی شده برای این بازی نیز خواهیم پرداخت. بخش تازه و جالبی که با خصوصیات آموزشی خود می‌تواند علاوه بر بازی‌دوستان نظر مثبت گردشگران و طرفدران تاریخ را نیز به سمت خود جلب کند. پس پیشنهاد می‌کنیم که برای دانستن نکات بیشتر از هدفون ۵۰ هزار دلاری بازی Assassin’s Creed: Origins و همچنین بخش جدید طراحی شده برای این اثر، در ادامه‌ی مطلب پیش رو با مجله قرمز همراه باشید.

آن دسته از هواداران مجموعه بازی‌های اساسینز کرید که پولشان از پارو بالا می‌رود و نمی‌دانند چگونه باید آن را خرج کنند، به زودی از امکان در اختیار داشتن هدفون ۵۰ هزار دلاری Assassin’s Creed: Origins بهره‌مند خواهند شد. هدفونی که توسط جواهرسازی معروف فرانسوی یعنی جواهرسازی Tournaire ساخته شده است و Utobia نام دارد.

دلیل قیمت بالای هدفون ۵۰ هزار دلاری Assassin’s Creed: Origins Utopia به کار رفتن مقادیر قابل توجهی طلای ۱۸ عیار در طراحی بخش‌های مختلف این ابزار است. از همین رو هدفون ۵۰ هزار دلاری Utopia در تعداد محدودی طراحی شده است و تنها در قالب ده نسخه در اختیار علاقه مندان قرار خواهد گرفت. بنابراین دوست‌داران این محصول گران قیمت باید هرچه سریع‌تر نسبت به خرید آن اقدام نمایند. البته علاقه‌مندان به بازی Assassin’s Creed: Origins در کنار هدفون ۵۰ هزار دلاری Utopia می‌توانند مجسمه‌ای برنزی از سر قهرمان اصلی این بازی یعنی بایک را نیز در اختیار داشته باشند. مجسمه‌ای که ۱۲ هزار دلار قیمت دارد و می‌توان از آن علاوه بر فخر فروختن به سایر دوست‌داران مجموعه بازی‌های Assassin’s Creed که دستشان به دهانشان نمی‌رسد، برای نگهداری هدفون ۵۰ هزار دلاری Utopia (در مواقعی که مورد استفاده قرار نمی‌گیرد) نیز بهره گرفت.

به هر حال احتمالا بسیاری از چشم‌انتظاران بازی Assassin’s Creed: Origins ترجیح می‌دهند به جای هدر دادن ۶۲ هزار دلار برای خریدن این هدفون ۵۰ هزار دلاری و مجسمه‌ی برنزی سر بایک، با صرف ۶۰ دلار تنها با خود این بازی سرگرم شوند. بازی مورد انتظاری که به تازگی بخش جدیدی نیز برای آن طراحی شده است.

حکایت هدفون 50 هزار دلاری Assassin’s Creed: Origins و بخش آموزشی آن

بخش آموزشی بازی Assassin’s Creed: Origins مرهمی برای هدفون ۵۰ هزار دلاری

آن دسته از دوست‌داران بازی Assassin’s Creed: Origins که دستشان از هدفون ۵۰ هزار دلاری Utopia کوتاه خواهد ماند، به جای غصه خوردن می‌توانند به یک سفر آموزشی سیاحتی در دنیای پر رمز و راز این بازی یعنی مصر باستان بروند. سفری که در قالب بخش جدید Discovery Tour امکان پذیر خواهد بود. در بخش جدید سفر اکتشافی یا Discovery Tour شما می‌توانید بدون نگرانی از مواجه شدن با دشمنان خونین بایک یا افراد مهاجمی که قصد جان او را دارند، به تمامی بخش‌های دنیای بازی Assassin’s Creed: Origins سرک کشیده و به سیر و سیاحت ناشناخته‌ها بپردازید.

در واقع با فعال کردن بخش جدید سفر اکتشافی در نسخه‌ی جدید اساسینز کرید سایر بخش‌های آشنای بازی Assassin’s Creed: Origins از قبیل داستان، مبارزات و چالش‌های زمانی غیر فعال می‌شوند و شما می‌توانید بدون هیچ مشکلی به سیر و سیاحت در دنیای این بازی و آموختن نکات تازه بپردازید. بنابر ادعای سازندگان بازی Assassin’s Creed: Origins بیش از ده‌ها سفر اکتشافی مجزا در این بازی وجود خواهد داشت که هر کدام از آن‌ها اهداف مختلفی را دنبال می‌کنند و بر موضوعی خاص تمرکز دارند. به عنوان مثال در قالب برخی از این سفرهای اکتشافی شما می‌توانید با تاریخ مصر باستان آشنا شوید و از جزئیات مربوط به سازه‌های مشهوری نظیر اهرام مصر مطلع گردید. علاوه بر آن امکان آشنایی با فعالیت‌هایی نظیر مومیایی کردن اجساد یا آگاهی از پیشینه‌ی شخصیت‌های مشهوری نظیر کلئوپاترا نیز در سایر سفرهای اکتشافی بازی Assassin’s Creed: Origins وجود خواهد داشت.

در مجموع علاقه مندان به آگاهی از جزئیات تاریخی مصر باستان از این امکان برخوردار خواهند بود تا در قالب بخش جدید سفر اکتشافی به شکل کاملا تعاملی با این جزئیات آشنا شوند و علاوه بر سرگرم کردن خود، نکات جدیدی هم بر دانسته‌هایشان بیافزایند.

حکایت هدفون 50 هزار دلاری Assassin’s Creed: Origins و بخش آموزشی آن

گرچه این نخستین بار است که سازندگان مجموعه بازی‌های اساسینز کرید یعنی اعضای شرکت یوبی سافت بخش جداگانه‌ای را با تمرکز بر محتوای آموزشی برای یکی از نسخه‌های این مجموعه طراحی می‌کنند، اما کسانی که پیش از این به تجربه‌ی نسخه‌های قدیمی مجموعه بازی‌های Assassin’s Creed پرداخته‌اند، به طور حتم از این موضوع آگاه هستند که توجه به حقایق تاریخی و ریزبینی در زمینه‌ی طراحی جزئیات مربوط به این امر همواره جزو خصوصیات اصلی نسخه‌های مختلف از سری Assassin’s Creed بوده است. جزئیاتی که برای طراحی آن‌ها در نسخه‌های مختلف این مجموعه از کمک مشاوران تاریخ‌دان استفاده شده است. افرادی که در طراحی بازی Assassin’s Creed: Origins و بخش آموزشی سیاحتی این اثر نیز با سازندگان آن همکاری داشته‌اند.

در پایان باید به این نکته اشاره کرد که بازی Assassin’s Creed: Origins در تاریخ پنجم آبان ماه امسال برای سه پلتفرم PC، PS4 و Xbox One منتشر خواهد شد. البته بخش جدید آموزشی این بازی از همان ابتدا در دسترس علاقه‌مندان قرار نخواهد داشت و قرار است در تاریخ فعلا نامعلومی از سال ۲۰۱۸ میلادی در اختیار بازی‌دوستان قرار گیرد. گفتنی است که بخش سفر اکتشافی بازی Assassin’s Creed: Origins از طریق یک آپدیت رایگان به این بازی اضافه خواهد شد و تمام خریداران نسخه‌ی جدید اساسینز کرید در هر سه پلتفرم این اثر قادر به تجربه‌ی کاملا رایگان آن خواهند بود.

منبع: تی تری (همراه با ترجمه، تالیف و ویرایش اختصاصی نویسندگان و مترجمان مجله قرمز)

در صورت تمایل می‌توانید با نظرات خود در بخش کامنت، ما را در بهبود کیفیت مطالب بخش بازی مجله قرمز یاری کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل روز معلم | عکس تبریک روز معلم