فرهنگ خدمت‌رسانی به مردم باید در جامعه نهادینه شود


فرهنگ خدمت‌رسانی به مردم باید در جامعه نهادینه شود

اردبیل-ایرنا- امام جمعه موقت بیله سوار با بیان اینکه خدمت رسانی به مردم تنها بر عهده دولت مردان و مسئولین دولتی نیست،گفت: مردم باید در این کار مهم همیاری و همکاری داشته باشند و این فرهنگ ارزشمند در جامعه نهادینه شود.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام والمسلمین جواد میرزایی در خطبه‌های این هفته نماز عبادی_سیاسی جمعه این شهر،ضمن دعوت همگان به رعایت تقوای الهی، تقوای الهی را وسیله ای جهت حفظ ایمان انسان برای رسیدن به رشد و کمالات و غایت هستی که همانا تقرب به مقام الهی است، دانست.

وی در ادامه با اشاره به احادیث،آیات و روایات مختلف، خدمت به مردم و گره گشایی از مشکلات مومنین را از برترین و واجب ترین اقسام تقوا دانسته بر فرهنگ سازی این امر مهم تاکید نمود.

میرزائی ادامه داد: اعمال انسان فقط به نماز و روزه ختم نمی شود و دین مبین اسلام به ابعاد مختلف زندگی انسان‌ها برنامه و نظارت دارد و یکی از موارد مهم تاکید اسلام و انبیا و اولیای الهی خدمت به مردم با خلوص و صداقت واقعی است.

میرزایی افزود: خدمت رسانی به مردم تنها بر عهده دولت مردان و مسئولین دولتی نیست و مردم باید در این کار مهم همیاری و همکاری داشته باشند و این فرهنگ ارزشمند در جامعه نهادینه شود که مردم در این گونه کارها معنوی و الهی از همدیگر سبقت بگیرند.

خطیب موقت جمعه بیله سوار با تبریک فرارسیدن سالروز تاسیس جهاد سازندگی به فرمان حضرت امام راحل(ره) و روز جهاد کشاورزی، از زحمات کشاورزان زحمتکش منطقه تقدیر و تشکر کرد.

وی افزود: پس از جنگ روسیه و اوکراین، جهان وارد مرحله جدیدی از قدرت شد و آن مولفه قدرت و امنیت غذایی بود که بحمدلله جمهوری اسلامی ایران در این راستا با توجه به پتاسیل های موجود در کشور، جزو کشورهای شاخص غرب آسیا است.

میرزائی در ادامه با اشاره به ماجرای سرقت از صندوق امانات بانک ملی تهران، از مدیریت هوشمندانه و اقدامات انقلابی و جهادی پرسنل زحمتکش نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در راستای دستگیری سارقان در کمترین زمان ممکن،تقدیر و تشکر کرد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جزئیات اعتراف ربایندگان یسنا کوچولو + گزارش پرونده