18سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند زاهدان اهدا شد


18سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند زاهدان اهدا شد

زاهدان- ایرنا- 18 سری جهیزیه و 50 بسته معیشتی به همت گروه جهادی شهید رحمان رمضانی و تیپ نیروهای مخصوص 110 سلمان فارسی به نوعروسان نیازمند زاهدان اهدا شد.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از روابط عمومی تیپ نیروهای مخصوص ۱۱۰ سلمان فارسی، فرمانده تیپ ۱۱۰ نیروهای مخصوص سلمان فارسی زاهدان در این مراسم اظهارداشت: خیری به زیاد پرداخت کردن نیست وقتی به گنجشک هم غذا می‌دهیم کار خیر است همه باید انفاق و احسان را یاد گیریم، هر کدام در حد وسع خود باید برای کمک به هم نوع تلاش کنیم.

سردار حسین الماسی افزود: در آیات و احادیث، بسیار بر احسان و انفاق تاکید شده که اگر سرلوحه کار قرار دهیم برکت در زندگیمان جاری می‌شود.

وی بیان کرد: این ۱۸ سری جهیزیه به همت خانواده شهید رحمان رمضانی تامین شده و علاوه بر این موارد توزیع بسته‌های معیشتی در بین نیازمندان مناطق محروم نیز توسط این خانواده خیر و نیکوکار انجام شده که بسیار ارزشمند است.

فرمانده تیپ ۱۱۰ سلمان فارسی گفت: حضرت زهرا (س) را الگو قرار داده و خانه‌داری را در کنار هر شغلی که دارند، در اولویت قرار دهند.

وی آقایان این مراسم را نیز به الگوگیری از سیره حضرت علی (ع) در زندگی توصیه کرد و ادامه داد: وفاداری، گذشت و رعایت حقوق طرفین باید مدنظر زوجین قرار داشته باشد.

مسوول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در تیپ ۱۱۰ سلمان فارسی نیز در این مراسم با تاکید بر نهادینه کردن فرهنگ انفاق، گفت: انفاق سیره ثابت ائمه اطهار (ع) است.

حجت‌الاسلام حسن‌زاده افزود: انفاق کننده مانند باغداری است که با بارش هر باران محصول چند برابر برداشت می‌کند.

وی با بیان اینکه انفاق سبب برکت مال انسان می‌شود ادامه داد: بر اساس آیات و روایات احسان، نیکوکاری و بخشش سبب طول عمر می‌شود، احسان زمانی ارزشمند است که بدون منت باشد.

از طرف سردار کرمی فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق و سردار الماسی فرمانده تیپ ۱۱۰ سلمان فارسی لوح و هدیه نقدی به زوجین اهدا شد. در ادامه از خانواده خیر و نیکوکار شهید رحمان رمضانی نیز توسط سردار الماسی فرمانده تیپ ۱۱۰ سلمان فارسی تقدیر شد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی