دستگاه سی تی اسکن به بیمارستان حضرت رسول اکرم(ص) فریدونشهر اختصاص یافت


دستگاه سی تی اسکن به بیمارستان حضرت رسول اکرم(ص) فریدونشهر اختصاص یافت

اصفهان-ایرنا- نماینده مردم فریدن، فریدونشهر، چادگان و بویین میاندشت در مجلس شورای اسلامی گفت: یک دستگاه سی تی اسکن 16 اسلایس به ارزش 90 میلیارد ریال به بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) شهرستان فریدونشهر اختصاص یافت.

حسین محمد صالحی روز پنجشنبه در حاشیه سفر وزیر بهداشت و درمان در شهرستان فریدونشهر در گفت و گو با ایرنا افزود:این دستگاه روز گذشته به بیمارستان فریدونشهر تحویل داده شد و امروز با حضور وزیر بهداشت و درمان همزمان با سفر رییس جمهور به اصفهان رونمایی می شود.

وی افزود: مشکلات بخش های مختلف شهرستان فریدونشهر اولویت بندی و در سفر وزیر بهداشت به این منطقه بررسی خواهد شد.

محمد صالحی افزود: با توجه به چالش های و محرومیت فریدونشهرتلاش می کنیم اعتبارات قابل توجه برای تکمیل و اجرای طرح های عمرانی شهرستان در این سفر جذب کنیم.

فرماندار فریدونشهر نیز در گفت و گو با ایرنا، به ضرورت صدور مجوز تاسیس ICU و CCU برای بیمارستان این شهرستان اشاره و بیان کرد:این شهرستان با ۸۵ روستا و ۶۵ منطقه عشایری و ۳۰ روستای فصلی با یک بیمارستان محروم از امکانات اولیه برای ارائه خدمت به ۷۵ هزار نفر از ساکنان و عشایر منطقه به تقویت تجهیزات نیاز دارد.

محمد جواد صفا، با بیان اینکه بروز مشکلات زیست محیطی در سطح معابر و انهار با اجرای پروژه فاضلاب فریدونشهر رفع خواهد شد، افزود: اختصاص بودجه به این پروژه از مطالبات مهم ما در سفر رییس جمهور به اصفهان است.

وی افزود: فریدونشهر از سرچشمه های اصلی تامین آب رودخانه و سد زاینده رود و محل تامین آب شرب برای پنج میلیون نفر از مردم استان اصفهان بوده که برغم انجام مکاتبات متعدد به علت کوهستانی بودن منطقه و عدم امکان جذب فاضلاب شاهد ورود آن به رودخانه های انتقال دهنده آب به دریاچه پشت سد به صورت خام هستیم.

به گزارش ایرنا، رییس جمهور صبح پنجشنبه در بیست و پنجمین سفر خود به استانهای کشور وارد اصفهان شد و وزیر بهداشت و درمان به عنوان نماینده وی به فریدونشهر سفر کرد.

حضور در گلزار شهدا، بازدید از بیمارستان فریدونشهر، بررسی موانع اجرای پروژه فاضلاب، دیدار با نمایندگان صنف های مختلف مردم و شرکت در جلسه شورای اداری از جمله برنامه های وزیر بهداشت در این شهرستان همزمان با سفر رییس جمهور به اصفهان است.

فریدونشهر با ۳۵ هزار نفر جمعیت در۱۸۰ کیلومتری غرب اصفهان واقع است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا