شرکت گاز خراسان رضوی مقام نخست نشان HSE شرکت ملی گاز را کسب کرد


شرکت گاز خراسان رضوی مقام نخست نشان HSE شرکت ملی گاز را کسب کرد

مشهد- ایرنا- مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی گفت: شرکت گاز این استان با کسب بالاترین امتیاز در نخستین دوره ارزیابی نشان تعالی HSE شرکت ملی گاز ایران در حوزه گازرسانی، مقام نخست کشور را کسب کرد.

حسن افتخاری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: HSE مخفف حرف اول کلمات Health به معنی بهداشت ، Safety به معنی ایمنی و Environment به معنی محیط است که متولی و عهده دار تمامی مسایل مربوط به بهداشت کار، صنعتی و محیط، ایمنی و آتش نشانی و محیط زیست است.

وی ادامه داد: هدف از حضور در این جشنواره بررسی کمی و کیفی عملکرد سازمان به منظور ارزیابی و مقایسه سطح بلوغ آن در سه حوزه بهداشت، ایمنی و محیط زیست، تعیین رویکرد و سنجش سرعت و کیفیت دستیابی به مأموریت ها، راهبردها و نیازمندی های حوزه HSE است.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی گفت: بهبود مستمر عملکرد HSE، شناسایی مخاطرات و پیشگیری از بروز وقایع آسیب رسان به صنایع، تاسیسات و محیط زیست و همچنین عوامل موثر بر سلامت انسان از موضوعات مورد توجه در شرکت گاز خراسان رضوی است.

افتخاری افزود: رسالت و مسوولیت سازمان در راستای حفظ جایگاه و ارتقای کیفی امور دوچندان شده است و باید این مطلب را مدنظر داشت که سرآمدی و تعالی، مسیری بی انتهاست و همواره می‌توان در مسیر بهبود مستمر گام برداشت.

شرکت گاز خراسان رضوی به ۲ و نیم میلیون مشترک شهری و روستایی خدمت رسانی می‌کند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


وقوع حادثه امنیتی جدید در سواحل یمن