سردار اشتری:فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به ‌ویژه در میان قشر جوان رواج دارد


سردار اشتری:فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به ‌ویژه در میان قشر جوان رواج دارد

زاهدان- ایرنا- فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به رواج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به ‌ویژه در میان قشر جوان، گفت: ما تا قیامت مدیون خون شهدا هستیم و خود را موظف می‌دانیم به عنوان خادم این عزیزان تا جایی که در توان داریم به خانواده معظم شهدا خدمت کنیم.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سردار حسین اشتری در دیدار با خانواده‌های شهیدان "رضا دهمرده و حسن خموشی" در ستاد فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان، این دیدار را یک توفیق الهی دانست و اظهارداشت: عزت و سربلندی اسلام ریشه در صبر و استقامت خانواده شهدا دارد.
وی بر ادامه راه شهیدان و پیروی از آرمان‌های والای آنان تأکید کرد و افزود: درخت انقلاب با خون شهیدان آبیاری شده و همه ما وظیفه داریم از امنیت ایجاد شده در کشور پاسداری کنیم.

فرمانده کل انتظامی کشور تصریح کرد: مجموعه انتظامی نیز به سهم خود در دفاع از آرمان‌ها در همه حال آماده خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده و با پیروی از شهیدان رهرو آن بزرگواران هستند.
شهید "حسن خموشی" چهاردهم خرداد سال ۹۳ در درگیری با قاچاقچیان موادمخدر و اشرار مسلح در روستای دهان اسلام آباد استان و شهید "رضا دهمرده" هفدهم اسفند ماه ۷۹ حین انجام ماموریت و درگیری با اشرار در شهرستان ایرانشهر به فیض شهادت نائل آمدند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جزئیات اعتراف ربایندگان یسنا کوچولو + گزارش پرونده