برگزاری جشن ولادت امام رضا(ع) در مسجد حمزه سیدالشهدا(ع)


برگزاری  جشن ولادت امام رضا(ع) در مسجد حمزه سیدالشهدا(ع)

مسجد حمزه سیدالشهداء(ع) ویژه برنامه های متنوعی برای دهه کرامت تدارک دیده‌اند که سخنرانی حجت الاسلام ایزدخواه معروف به روحانی باحال در روز میلاد امام رضا(ع) ازجمله آنها است.

به گزارش خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان، مسجد حمزه سیدالشهدا(ع) واقع در تهران، چهارراه مولوی، بازارچه امین السلطان سلسله جشن هایی را برای بزرگداشت دهه کرامت تدارک دیده است که از روز میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) و با تجلیل از 10 تن از دختران خانواده های شهدا و جانبازان آغاز شد.

بنا بر این گزارش، در ادامه این برنامه ها در دهه کرامت مسابقه کتابخوانی نامه ای به امام رضا (ع) در سطح بازار تهران برگزار شد که برگزیدگان این مسابقه روز شنبه، ۲۱ خرداد ماه همزمان با روز میلاد حضرت ثامن الحجج(ع) تجلیل می شوند.

به گزارش خبرنگار شبستان، جشن بزرگ میلاد حضرت امام رضا(ع) همراه با اقامه نماز جماعت ظهر و عصر با سخنرانی حجت الاسلام ابوالحسن ایزدخواه، معروف به آخوند باحال در مسجد حمزه سیدالشهدا (ع) برگزار می شود.

این گزارش می افزاید، اهالی مسجد حمزه سیدالشهدا (ع) همچنین به مناسبت دهه کرامت و میلاد حضرت امام رضا (ع) 100 بسته معیشتی را میان خانواده های نیازمند که 20 تن از آنان کارگران فصلی هستند، توزیع می کنند.

بنا بر این گزارش، کاروان زیر سایه خورشید قرار است در روز میلاد امام رئوف(ع) در مسجد حضرت حمزه سیدالشهدا (ع) حضور یابد.

پایان پیام/397

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تعجب مردم در فضای مجازی از مدل گوشی بهرام رادان