دانشجویان دانشگاه دفاع ملی پاکستان از یگان‌های ارتش مستقر در اصفهان بازدید کردند


دانشجویان دانشگاه دفاع ملی پاکستان از یگان‌های ارتش مستقر در اصفهان بازدید کردند

اصفهان - ایرنا - دانشجویان دانشگاه دفاع ملی پاکستان و دانشجویان دوره عالی دفاع ملی نیجریه و قزاقستان از یگان‌های ارتش مستقر در استان اصفهان بازدید کردند.

به گزارش ایرنا، روابط عمومی ارتش روز پنجشنبه اعلام کرد: ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری با تیم اعزامی دانشجویان دانشگاه دفاع ملی پاکستان و دانشجویان دوره عالی دفاع ملی نیجریه و قزاقستان دیدار کرد.

امیر سرتیپ دوم سیاوش میهن‌دوست در این دیدار گفت: برای ارتش و به ویژه منطقه اصفهان باعث افتخار است که برای اولین بار در خدمت میهمانانی از دانشگاه دفاع ملی پاکستان و دانشجویانی از سه کشور پاکستان، نیجریه و قزاقستان هستیم.
وی افزود: این سفر در راستای تعاملات آموزشی و ارتقای هم‌افزایی درباره تسلیحات و تجهیزات و آموزش‌های نظامی انجام شد.
سرپرست تیم ارتش پاکستان هم با ابراز خرسندی از وضعیت فرهنگی، سیاسی و مهمان نوازی مردم اصفهان ابراز امیدواری کرد که این تعاملات بتواند گام بلندی در راستای ارتقای وضعیت آموزش نظامی دو کشور باشد.
تیم نظامی پاکستان به سرپرستی سرلشکر راحت نسیم احمد خان در سفر یک روزه به اصفهان ضمن بازدید از یگان‌های ارتش و وزارت دفاع مستقر در اصفهان دیداری نیز با مسوولان این شهر داشتند و از اماکن تاریخی و میراث فرهنگی اصفهان بازدید کردند.
هیات ۲۰ نفره دانشجویان دانشگاه دفاع ملی پاکستان در سفری چهار روزه به ایران از ظرفیت‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری جمهوری اسلامی ایران در حوزه نظامی و دفاعی بازدید خواهند کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها