بیمارستان گلستان کرمانشاه به بیماران سوانح و سوختگی اختصاص می‌یابد


بیمارستان گلستان کرمانشاه به بیماران سوانح و سوختگی اختصاص می‌یابد

کرمانشاه- ایرنا- رییس مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع) کرمانشاه گفت: با به حداقل رسیدن پذیرش بیماران کرونایی در استان، بیمارستان گلستان دوباره به نقش اصلی خود یعنی محل پذیرش و درمان بیماران سوانح و سوختگی بر می‌گردد.

دکتر «پیام محمدی» روز پنجشنبه به ایرنا افزود: فعلا بخش اورژانس این بیمارستان به بیماران کرونایی اختصاص یافته اما ۵۰ تخت دیگر این بیمارستان به بیماران سوختگی و جراحی ترمیمی اختصاص خواهد یافت.

وی اضافه کرد: در صورت مستقر شدن تجهیزات و برطرف شدن نقایص، از سرگیری پذیرش بیماران سوختگی از اوایل تیرماه آغاز خواهد شد.

رییس مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع) در ادامه گفت: همت و تلاش پرسنل بیمارستان گلستان به عنوان اولین مرکز پذیرش بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در شروع پاندمی که وحشت و ترس عجیبی از این بیماری وجود داشت قابل ستایش است و از جان گذشتگی این عزیزان در خاطر مردمان این دیار به یادگار خواهد ماند.

محمدی اظهار کرد: این بیمارستان هدیه مقام معظم رهبری در سفر به کرمانشاه در سال ۹۰ است که در آبان ۱۳۹۸ افتتاح شد و همزمان با آغاز بحران کرونا در استان، به بیماران مبتلا به کووید ۱۹ اختصاص یافت.

هم اکنون ۳۳ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان گلستان بستری هستند در حالی که اوج کرونا بیش از یک هزار و ۳۰۰ بیمار کرونایی در مراکز درمانی استان بستری بودند.

میزان مرگ و میر ناشی از کرونا نیز در استان کرمانشاه به صفر رسیده و آمار روزانه مبتلایان نیز یک رقمی شده است.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت تاکنون سه هزار ۳۸۸ نفر فوتی بر اثر کرونا داده است.

بیش از سه هزار و ۵۰۰ تخت بیمارستانی اکنون در قالب ۱۸ بیمارستان دولتی دانشگاه علوم پزشکی، ۲ بیمارستان خصوصی، سه بیمارستان نظامی و ۲ بیمارستان تامین اجتماعی در استان کرمانشاه فعال است که مجتمع امام رضا یکی از بزرگترین بیمارستان های استان و منطقه غرب کشور است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


وقتی نمک شرکت کننده بیشتر از مهران مدیری/همه از خنده رفتند روی هوا + فیلم