دردسر جدید علی مرادی و فدراسیون؛/ اعتصاب ملی پوشان وزنه برداری!(عکس)


دردسر جدید علی مرادی و فدراسیون؛/ اعتصاب ملی پوشان وزنه برداری!(عکس)

اعضای تیم وزنه برداری به دلیل شرایط نامساعد اردو، تصمیم به اعتصاب و ترک اردو گرفتند.

به گزارش "ورزش سه"، در هفته های اخیر فدراسیون وزنه برداری پر از اتفاقات عجیب و دردسرساز بوده؛ از ماجرای بازنشستگی علی مرادی تا ابطال انتخابات تا پناهنده شدن دو دختر وزنه بردار. حالا هم نوبت به اعتصاب ملی پوشان رسیده که در آستانه بازی های کشورهای اسلامی اردو را ترک کرده اند.
اعضای تیم ملی وزنه برداری با انتشار بیانیه‌ای اعلام کردند که علی رغم میل باطنی مجبور به ترک اردو شدند و این اقدام صرفا بخاطر شرایط اردوی تیم ملی بوده است و تا مساعد شدن شرایط به اردوی تیم ملی باز نخواهند گشت.
محمد حسین برخواه، سرمربی تیم ملی نیز درباره علت اینکه ملی پوشان وزنه برداری اردوی تیم ملی را ترک کردند، بیان کرد: اردوی ما هفته گذشته با شرایط نسبتا مناسبی آغاز شد و ملی پوشان تمرینات خوبی را انجام می دادند و وضعیت خوب بود. در این چند روز اخیر کیفیت غذا مناسب نبود. آب گرم پنج سالن قطع بود و سیستم خنک کننده هم مشکل داشت. البته قبل از المپیک هم این مشکل را داشتیم که اتاق ها گرم بودند.
او ادامه داد: مشکلات داخلی هم وجود داشت که وزنه برداران معترض بودند. آنها به تغذیه، نرسیدن مکمل، پرداخت نشدن حقوق ها و نبود فیزیوتراپ اعتراض داشتند و در مجموع اعلام کردند اردو را ترک می کنند. حتی من می خواستم حضور داشته باشند تا 10 نفر اعزامی به بازی های همبستگی کشورهای اسلامی را مشخص کنیم که اردو را ترک کردند. خیلی مسائل دست به دست هم داد که وزنه برداران اعلام کردند که دیگر تاب و تحمل ماندن در اردو را ندارند و می‌روند.

دردسر جدید علی مرادی و فدراسیون؛/ اعتصاب ملی پوشان وزنه برداری!(عکس)

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیوگرافی فائزه هاشمی رفسنجانی و همسرش حمید لاهوتی و فرزندان +عکس