13 نفر سارق در کیش دستگیر شدند


13 نفر سارق در کیش دستگیر شدند

کیش - ایرنا - جانشین انتظامی ویژه کیش گفت: ماموران این فرماندهی در نتیجه اجرای طرح 48 ساعته رعد موفق به دستگیری 13 سارق شدند.

سرهنگ فرج نظری روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: پلیس کیش با استفاده از توان عملیاتی و فعالیت های پلیسی اقدام به اجرای طرح پاکسازی پارک ها ، بوستان ها و نقاط آلوده و جرم خیز نسبت به اجرای طرح رعد اقدام کرد و تا فعالیت های خود را برای تاثیر گذاری بیشتر در حفظ آرامش و امنیت جامعه ارتقا دهد.

وی افزود: کاهش جرایم ، کشف اموال مسروقه ، کشف موادمخدر ، توقیف موتور شارژی متخلف ، دلالت افراد مزاحم و لامکان و رضایتمندی شهروندان از اهداف این طرح بوده که با تلاش های شبانه روزی پلیس این موضوع مهم محقق شده است.

نظری یادآور شد: این طرح پس از هماهنگی با دستگاه قضایی اجرا شد و دستگیری ۱۳ نفر سارق و کشف مقادیر قابل توجه اموال سرقتی شامل پمپ آب، کپسول گاز، تجهیزات برق، وجه نقد، گوشی تلفن همراه و... از نکات قابل توجه طرح ۴۸ ساعته رعد پلیس کیش بود.

جانشین انتظامی ویژه کیش اضافه کرد: انتقال تعداد ۴۷ نفر افراد مزاحم در پارک ها و اخذ تعهد از والدین آنها، توقیف ۴۵ دستگاه موتور شارژی متخلف و انتقال به پارکینگ، کشف مقادیری انواع مواد مخدر، شناسایی و تخریب پاتوق افراد ولگرد و لامکان و معتاد در جنگل، شناسایی و دستگیری سه نفر مالخر از نتایج طرح رعد بوده است.

وی همچنین در تشریح فعالیت های پلیس در برخورد با متخلفان حوزه عکاسی با بیان اینکه ۱۷ مورد بازدید از صنوف، اخذ ۱۰ فقره تعهد کتبی، پلمب یک واحد متخلف از نتایج این طرح بود یادآور شد: روند اجرای این دسته طرح ها با هدف حمایت از افراد قانونمند و برخورد با متخلفان حوزه عکاسی ادامه خواهد داشت.

جانشین فرماندهی انتظامی ویژه کیش از ساکنان جزیره کیش خواست هر موردی را که احساس می کنند علتی باشد برای نا امنی در جزیره کیش از طریق شماره ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کیش

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


افشای راز توافق راهبردی عمان و امارات/ بلندپروازی عربی در میانه جنگ خاورمیانه