طرز تهیه کروسان شکلاتی در خانه


طرز تهیه کروسان شکلاتی در خانه (http://www.araas.ir/how-to-prepare-croissants/) اولین بار در مجله اینترنتی آراس , اخبار , عکس , مدل , فناوری (http://www.araas.ir). پدیدار شد.

کروسان شکلاتی

طرز تهیه کروسان شکلاتی در خانه

کروسان شکلاتی

نان شیرینی کروسان مخصوص فرانسه، اتریش، آرژانتین، و ایتالیا بوده که دستور پخت آن در طی سالها در بین کشورهای مختلف تغییرات زیادی کرده است. در این مطلب برای شما عزیزان طرز تهیه کروسان شکلاتی در خانه را به نمایش گذاشته ایم. شما می توانید برای عصرانه و میان وعده این شیرینی خوشمزه را درست کنید و میل کنید.

مواد لازم برای تهیه کروسان

آرد 500 گرم
آب 140 گرم
شیر 140 گرم
شکر 55 گرم
کره 320 گرم
خمیرمایه 11 گرم
نمک 12 گرم
تخم مرغ 1 عدد
شکلات به مقدار لازم

طرز تهیه کروسان

ابتدا خمیر کروسان را درست می کنیم برای این کار اول آرد، آب، شیر، شکر، خمیرمایه، نمک و 40 گرم کره را در یک کاسه بزرگ ریخته و خوب مخلوط می کنیم. خمیر را که خوب ورز دادید رویش را پوشانده و یک شب در یخچال بگذارید تا استراحت کند.

برای تهیه ورقه کره، ابتدا کره را به قطعات کوچک تقسیم کنید و مقداری آرد روی آن بپاشید. این ترکیب را داخل یک ظرف مخلوط کنید. حالا درون یک کیسه فریزر ریخته و ان را صاف کنید و در فریزر قرار دهید تا سرد و سفت شود.

خمیر را از یخچال بیرون آورده و با وردنه ان را صاف کنید تا ضخامت آن حدود 1 تا 1.5 سانتیمتر شود. سپس ورقه کره‌ای را از یخچال خارج کنید و در مرکز لایه خمیر قرار دهید. گوشه‌های خمیر را به شکل پاکت نامه روی کره بیاورید تا کره به طور کامل پوشانده شود. سپس خمیر را به مدت 30 دقیقه داخل یخچال بگذارید.

این کار را دو سه بار انجام دهید تا کره به خورد خمیر برود. دوباره بعد از این کار خمیر را یک شب دیگر در یخچال نگهداری کنید.

خمیر را از یخچال خارج کنید و با وردنه آن را صاف کنید تا نازک شود. خمیر را به شکل مثلث برش دهید و شکلات کاکائویی درن آن بگذارید و خمیر را قل دهید تا به شکا مورد نظر برسد.

طرز تهیه کروسان شکلاتی در خانه

کروسان شکلاتی

فر را با حرارت 200 درجه داغ کنید. برای رومال می توانید زرده تخم‌مرغ را با کمی شیر و شکر مخلوط کنید و با قلمو روی خمیرها بزنید. حالا سینی فر یا توستر را داخل دستگاه بگذارید و مدت بیست دقیقه زمان دهید تا کروسان شما طلایی شود.

یکی از مزیت های اینکه شما دسرها را در خانه درست می کنید این است که از سالم بودن مواد اطمینان دارید و هر وقت دوست داشتید می توانید آن را درست کنید. امیدواریم از این مطلب استفاده کرده باشید و مورد تایید شما قرار گرفته باشد.

طرز تهیه کروسان شکلاتی در خانه

کروسان شکلاتی

………………………………………………………………………………………………………………………….

طرز تهیه کیک ویکتوریا

کیک خیس

دسر پاناکوتا

ساچر کیک

کیک یخچالی

دنت خانگی

طرز تهیه معجون بستنی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!