پردیس علم و فناوری دانشگاه محقق اردبیلی راه‌اندازی می‌شود


پردیس علم و فناوری دانشگاه محقق اردبیلی راه‌اندازی می‌شود

اردبیل - ایرنا - پردیس علم و فناوری دانشگاه محقق اردبیلی طی تفاهم‌نامه دانشگاه محقق اردبیلی و پارک علم و فناوری استان اردبیل راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش ایرنا ، رئیس دانشگاه محقق اردبیلی روز سه‌شنبه در مراسم انعقاد این تفاهم‌نامه همکاری گفت: در قالب این تفاهم‌نامه عناوین تحقیقاتی اولویت‌دار و اطلاع‌رسانی جهت تعریف پروژه‌های کاربردی به صورت مستمر توسط دانشگاه اعلام خواهد شد.

دکتر عزیز حبیبی افزود: همچنین دانشگاه از پژوهش‌های کلان و کاربردی آموزش‌های منطقه‌ای و استانی بر اساس اولویت‌های طرفین حمایت خواهد کرد.

وی همچنین از اختصاص زمین برای راه‌اندازی این پردیس توسط دانشگاه خبر داد و اظهار کرد: دانشگاه فضای لازم برای استقرار واحدهای فناور را در سایت پردیس تامین خواهد کرد.

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی از برخورداری فناوران از خدمات آزمایشگاهی و کارگاهی دانشگاه در راستای ارتقای مهارت خبر داد و گفت: دانشگاه همچنین در خصوص پشتیبانی از سمینارها، همایش‌ها و رویدادهای تخصصی و حمایت از طرح‌های آموزشی توام با اشتغال اقدام خواهد کرد.

دکتر حبیب ابراهیم‌پور ، رئیس پارک علم و فناوری استان اردبیل نیز به هدایت پروژه‌ها و پژوهش‌های پارک در جهت اولویت‌های سرمایه‌گذاری منطقه‌ای و بکارگیری ظرفیت‌های تحقیق و توسعه برای ایجاد و بکارگیری فناوری‌های نوین اشاره کرد و و گفت: پارک علم و فناوری در قالب این تفاهم‌نامه برای برگزاری دوره‌های مهارت‌آموزی و ارائه نتایج حاصل از پژوهش‌ها و انتقال دانش فنی اقدام خواهد کرد.

وی اظهار کرد: خدمات آموزشی، فنی و تخصصی، خدمات کارگاهی و دانش‌بنیان توسط پارک علم و فناوری ارائه شده و مجوزهای موردنیاز و تهیه مستندات مربوطه به پیگیری امورات و فعالیت‌های مورد نیاز نیز توسط پارک انجام خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ جزئیاتی از سرقت صندوق امانات بانک ملی