فرماندار: ساعت کار 10 نانوایی در اراک افزایش یافت


فرماندار: ساعت کار 10 نانوایی در اراک افزایش یافت

اراک - ایرنا - فرماندار اراک گفت: ساعت کاری 10 نانوایی منتخب این شهر در راستای افزایش رضایمتمندی و ارایه خدمات بیشتر به مردم از امروز سه‌شنبه 27 اردیبهشت‌ماه از 6 صبح تا 24 شب افزایش یافت.

«امیر هادی» روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: از این تعداد ۶ نانوایی لواش و چهار نانوایی سنگک است که از ساعت ۶ تا ۱۳ و ۱۶ تا ۲۴ به مردم خدمات ارایه می‌دهند.

وی بیان کرد: نانوایی‌های «حمیدرضا یوسفی» در خیابان آیت الله غفاری در چهار راه اربعین (لواشی)، « غلامحسین خالقی» در شهرک هجرت فاز ۳ نبش بهاران ۵ (لواشی)، «نصرت اله کریمی» در شهرک ولیعصر، چهار راه مطهری (لواشی)، «غلامعلی خالقی» در خیابان سید الشهدا، خیابان ۱۵ متری سعیدی نرسیده به فلکه شاهد (لواشی) و نانوایی سید «احمد امینی» در خیابان ۲۶ متری شیخ مفید نبش قیام ۱۰ (سنگکی)، جزو نانوایی‌هایی هستند که از ۶ صبح تا ۲۴ شب مکلف به پخت نان هستند.

فرماندار اراک ادامه داد: نانوایی‌های «رضا کریمی» در خیابان مالک اشتر (۲۰ متری فوتبال) کوچه محمدی (لواشی)، سید «رضا قادری» در خیابان موزه روبروی مسجد ابوالفضل (ع) (سنگکی)، «مریم گنجی» در خیابان ابوذر، ابتدای خیابان شهید صفار (سنگکی)، «محمدرضا کریمی» در ۲۰ متری شهدای صفری، کوچه براتی (لواشی) و نانوایی «محسن حسینخانی» در خیابان راهزان، کوچه نسترن ۳۴، خیابان استاد امیدوار (سنگکی)، از دیگر واحدهایی هستند که در این ساعت باید به مردم خدمات پخت و فروش نان انجام دهند.

هادی اظهار داشت: مردم اراک در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی نانوایی‌ها می توانند شکایات و گزارشات خود را از طریق سامانه ۳۸۲۰ اطلاع دهند.

وی عنوان کرد: در راستای افزایش فعالیت ۱۰ نانوایی مذکور، اتاق اصناف و اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی همکاری مطلوبی داشته‌اند که جای تقدیر دارد.

فرماندار اراک گفت: تاکنون در شهر اراک فعالیت نانوایی‌ها با این ساعت کاری سابقه نداشته و امید است خبازان در ارایه خدمت به مردم به موضوع کیفیت نان توجه داشته باشند.

حدود ۵۲۰ نانوایی در شهرستان اراک فعالیت می‌کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا