تیم بندرعباس قهرمان مسابقات والیبال ساحلی جام خلیج فارس شد


تیم بندرعباس قهرمان مسابقات والیبال ساحلی جام خلیج فارس شد

قشم - ایرنا - رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان قشم از قهرمانی تیم بندرعباس در مسابقات والیبال ساحلی خلیج فارس در جزیره زیبای قشم سرزمین آب و آفتاب خبر داد.

رضا دریایی روز شامگاه پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: این مسابقات والیبال ساحلی که با حضور تیم های از استان های سیستان و بلوچستان، بوشهر و هرمزگان (بندرعباس، کیش، ابوموسی، قشم و درگهان) به همراه تیم ملی زیر نوزده سال (الف و ب) از صبح (چهارشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱) به مدت ۲ روز در زمین ساحلی شهر درگهان جزیره زیبای قشم نگین خلیج آغاز شده بود، عصر (پنجشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱) با برگزاری دو دیدار رده بندی و فینال به پایان رسید.

وی ادامه داد: در این دیدارها تیم والیبال ساحلی «بندرعباس» با شکست تیم ملی والیبال ساحلی زیر نوزده سال کشور در دیدار پایانی، قهرمان مسابقات والیبال ساحلی جام خلیج فارس شد و تیم اداره کل بنادر و دریانوردی بوشهر با شکست تیم والیبال ساحلی بوستان قشم در دیدار رده بندی به مقام سوم رسید.

تیم بندرعباس قهرمان مسابقات والیبال ساحلی جام خلیج فارس شد

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان قشم با اعلام نتایج روز آخر مسابقات والیبال ساحلی خلیج فارس توضیح داد: در 🥉دیدار رده بندی تیم والیبال ساحلی اداره بندر بوشهر۲⃣ بر صفر بوستان قشم را شکست داد و در مسابقه فینال نیز تیم والیبال ساحلی بندرعباس۲⃣ بر صفر (تیم ملی الف) را از پیش رو برداشت.

دریایی ترکیب🥇تیم قهرمان «بندرعباس» را رضا نقیبی و ضرغام منصوری، تیم🥈نایب قهرمان (تیم ملی زیر نوزده سال کشور) حبیب ناصری و مهدی علیزاده و تیم مقام سوم(اداره بندر بوشهر) را عبدالخالق کریمی نژاد و محمدرضا گرشاسبی اعلام کرد.

تیم بندرعباس قهرمان مسابقات والیبال ساحلی جام خلیج فارس شد

جزیره قشم با وسعت یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر مربع از تنگه هرمز به موازات ساحل جنوبی ایران به طول ۱۳۵ کیلومتر و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر از توابع هرمزگان است و ۳۰۰ کیلومتر خط ساحلی دارد.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر در میان آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم| ویدئویی باورنکردنی از یک سگِ پیانیست!