عکس و بیوگرافی بازیگران سریال پدر گواردیولا


عکس و بیوگرافی بازیگران سریال پدر گواردیولا (http://www.araas.ir/pedar-guardiola/) اولین بار در مجله اینترنتی آراس , اخبار , عکس , مدل , فناوری (http://www.araas.ir). پدیدار شد.

سریال پدر گواردیولا

عکس و بیوگرافی بازیگران سریال پدر گواردیولا

سریال پدر گواردیولا

سریال نمایش خانگی پدر گواردیولا به نویسندگی و کارگردانی سعید نعمت اله و تهیه کنندگی جواد نوروز بیگی است. این سریال در ژانر اجتماعی و معمایی روایت می شود. این سریال از جوزپ گواردیولا ای سالا با نام مستعار پپ مربی معروف و حاشیه ای بارسلونا ایده گرفته شده است.. گواردیولا از سال ۱۹۸۴ در باشگاه بارسلونا بوده و پیش از آن در خیمناستیک دمان رسا بازی می کرده است. وی از فصل ۹۱-۱۹۹۰ عضو کادر حرفه‌ ای بارسلونا شد و در ۱۶ دسامبر سال ۱۹۹۰ در ۱۹سالگی اولین بازی خود برای تیمش انجام داد. او یک سال و نیم بعد توانست به اولین موفقیت بین‌ المللی‌ اش با بارسا دست پیدا کند.

عکس و بیوگرافی بازیگران سریال پدر گواردیولا

بازیگران سریال پدر گواردیولا

مهران مدیری، هنگامه قاضیانی، مهدی سلطانی، آرش عدل پرور، ستاره اسکندری ، امیر مهدی ژوله ، نرگس محمدی، حمید فرخ نژاد، علیرضا خمسه، مرجانه گلچین، پریوش نظریه، نسیم ادبی، سیامک صفری،سارا خویینی ها، علی اوجی، محمدرضا علیمردانی، مسعود شریف، سهیل قاصدی، النا حیدری، محمدرضا هاشمی ، جانان نعمت اله
در ادامه با بیوگرافی بازیگران پدر گواردیولا آشنا خواهید شد.

عکس و بیوگرافی بازیگران سریال پدر گواردیولا

مهران مدیری کارگردان و بازیگر, خواننده, مجری متولد 18 فروردین ماه 1346 در تهران می باشد و 50 سال سن دارد. مهران مدیری آخرین فرزند خانواده 6 نفری است. او سه برادر بزرگ‌ تر دارد. خانواده او اصالتاً اراکی هستند. او چندین سال قبل ازدواج کرده است و حاصل این ازدواج دو فرزند یک پسر به نام فرهاد و یک دختر به نام شهرزاد می باشد.

……………………………………………………………………………………………………………….

عکس و بیوگرافی بازیگران سریال پدر گواردیولا

ستاره اسکندری متولد 25 خرداد سال 1353 در تربت حیدریه است. او دو خواهر هنرمند به نام های لاله اسکندری و سارا اسکندری دارد. ستاره دانشجوی رشته مترجمی زبان بود اما به خاطر کار در تئاتر از ادامه تحصیل انصراف داد. از تئاتر آغاز کرد و سه بار هم کاندید دریافت جایزه از جشنواره تئاتر دانشجویی شد. آغاز کار او در سینما با بازی در فیلم «حریف دل» عبدالرضا گنجی در سال 1375 بود.

……………………………………………………………………………………………………………………..

عکس و بیوگرافی بازیگران سریال پدر گواردیولا

مهدی سلطانی سروستانی متولد 1 شهریور 1350 در شیراز است. وی فارغ التحصیل لیسانس بازیگری از دانشگاه تهران و فوق لیسانس کارگردانی از دانشگاه هنر و دکترای رشته تئاتر از دانشگاه آوینیون فرانسه می باشد. از بازی در تئاتر شروع کرد و حالا عضو هیئت علمی و استاد دانشگاه تهران است. مهدی سلطانی در شهر سروستان شیراز به دنیا آمد اما بخاطر تحصیل پدر تا 5 سالگی در تبریز زندکی کرد ، مادرش خانه دار و پدرش دبیر و رئیس آموزش و پرورش بود.

………………………………………………………………………………………………………………

عکس و بیوگرافی بازیگران سریال پدر گواردیولا

آرش عدل پرور متولد 20 مرداد سال 69 می باشد. آرش و برادرش مسیح برای ادامه تحصیل به خارج از کشور سفر کردند و پس از آموزش در رشته آهنگسازی در یکی از دانشگاه های معتبر اروپایی و فراگیری کلیه سبک های موسیقی و تسلط بر انواع سازهای موسیقی به کشور بازگشتند. آرش دستی بر قلم دارد و ترانه های بسیاری از قعات خودشان و همچنین چند تن از خوانندگان پاپ را سروده. آنها سالها تلاش کردند تا آثار خود را به شکل مطلوب انجام دهند، پاییز سال ۹۵ اولین قطعه شان با نام “دیوونه کن” با حمایت محسن رجب پور مدیرعامل کمپانی نامبرده و تهیه کننده موسیقی پاپ، این ترانه از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز انتشار رسمی دریافت کرد.

…………………………………………………………………………………………………………….

عکس و بیوگرافی بازیگران سریال پدر گواردیولا

حمید فرخ نژاد بازیگر و کارگردان متولد 28 فروردین 48 در آبادان است. وی تحصیل‌کرده رشته کارگردانی تئاتر در دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران است. فرخ‌نژاد فعالیت خود را در سینما به عنوان دستیار کارگردان آغاز کردو در سال 69 با بازی در فیلم در کوچه‌های عشق ساخته خسرو سینایی بازیگری را در سینما آغاز کرد.

………………………………………………………………………………………………………………..

عکس و بیوگرافی بازیگران سریال پدر گواردیولا

سارا خوئینی ها متولد 23 اسفند سال 53 در تهران است. وی فارغ التحصیل کارشناسی گرافیک از دانشگاه هنرهای زیبای تهران است. سارا خوئینی ها یک خواهر و سه برادر دارد و خودش سومین فرزند خانواده است.

……………………………………………………………………………………………………………………….

عکس و بیوگرافی بازیگران سریال پدر گواردیولا

علی اوجی زاده متولد 17 اسفند 1362 است. وی بازیگر، نویسنده، کارگردان و تهیه‌کننده ایرانی می باشد. فارغ التحصیل لیسانس رشته کارگردانی است که فعالیت خود را از ساخت فیلم کوتاه شروع کرد سپس وارد تهیه کنندگی موسیقی شد و حالا کمدین هم است.او اصالتا اهل شیراز و فرزند مرحوم حسن اوجی خطاط است. علی اوجی و نرگس محمدی چندین سال است که با هم ازدواج کرده اند.

………………………………………………………………………………………………………………….

عکس و بیوگرافی بازیگران سریال پدر گواردیولا

هنگامه قاضیانی متولد 30 مرداد 1349 در مشهد و بازیگر سینما و تلویزیون است. او فارغ التحصیل لیسانس رشته جغرافیای انسانی اقتصادی از دانشگاه آزاد و فوق لیسانس فلسفه غرب از دانشگاه سانفرانسیسکو آمریکا می باشد. خانم قاضیانی علاوه بر هنرپیشگی ، ترجمه کتاب و خوانندگی نیز می کند.

……………………………………………………………………………………………………………

عکس و بیوگرافی بازیگران سریال پدر گواردیولا

محمدرضا علیمردانی 11 خرداد 1355 در تهران متولد شده است. او صداپیشه، خواننده، مجری و بازیگر ایرانی می باشد. ایشان تا مقطع کارشناسی در رشته تئاتر فارغ التحصیل شده است، یکی از فعالیت های اصلی او دوبلور انمیشین های معروف است. او در کنار دوبلوری بازیگری و خوانندگی را هم نیز تجربه کرده است.

…………………………………………………………………………………………………………………………..

عکس و بیوگرافی بازیگران سریال پدر گواردیولا

نسیم ادبی متولد 17 شهریور 1357 در تهران و بازیگر سینما و تلویزیون است. او فارغ التحصیل لیسانس نمایش از دانشگاه آزاد اسلامی تهران مرکز می باشد که تجربه بیش از 80 اجرای تئاتر داشته و با سریال شهرزاد به شهرت رسید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بیوگرافی چهره‌ها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک