خروش ایران و روایتِ حمایت از «مقتدر مظلوم»؛ راهپیمایی روز قدس آغاز شد


خروش ایران و روایتِ حمایت از «مقتدر مظلوم»؛ راهپیمایی روز قدس آغاز شد

تهران-ایرنا- کوچه و خیابان‌های ایران، صحنه دیدنی‌های بسیار در حمایت از مردم مظلوم و مقتدر فلسطین شد؛ از نوجوانانی که «نامگذار» روز قدس را ندیدند اما پای آرمان بلندی که دلیل این نامگذاری بود ایستاده‌اند، تا زنان و مردانی که قدس را فراتر از هر مفهوم سیاسی دانسته و در حمایت از آن به صحنه آمدند.

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب ایرنا، روز ۱۶ مرداد ۵۸، مطابق با ۱۳ رمضان ۱۳۹۹ قمری، آغاز راهی بود که اجازه تحریف تاریخ را به رژیم جعلی صهیونیستی نداد. روزی که امام خمینی (ره)، بنیانگذار جمهوری اسلامی، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به نام «قدس» قبله نخستین مسلمانان نامگذاری کرد تا گرامیداشت آن از سوی مردم ایران و آزادیخواهان جهان، اجازه فراموشی ستم‌های غاصبان صهیونیست بر مردم فلسطین را ندهد. چهل و سه سال پس از این نامگذاری، ایران، نهم اردیبهشت ماه، یکصدا و فارغ از جناح‌بندی‌ها و گروه‌گرایی‌ها و قومیت‌ها، مظلومیت قدس و غزه را فریاد زدند.

راهپیمایی عظیم و حماسی مردم روزه‌دار و استکبارستیز ایران اسلامی در حمایت از مردم مظلوم و مقتدر فلسطین در تهران و دیگر شهرستان‌ها از ساعت ۱۰ صبح آغاز شد اما بسیاری از مردم از ساعات اولیه صبح برای حضور در راهپیمایی در مبادی مسیرهای اعلام شده گردهم آمده‌ بودند.

همچنین از شب گذشته بسیاری از گروه‌های مردمی در کنار نهادهای انقلابی و تشکل‌های مردم نهاد، برای اجرای ویژه‌برنامه‌های متنوع فرهنگی در مسیرهای راهپیمایی مستقر شدند.

رونمایی از خیبرشکن و عماد

۱۰:۰۰ - مسیرهای راهپیمایی روز قدس میزبان دستاوردهای جدید دفاعی ایران اسلامی بود: موشک «خیبرشکن»؛ جدیدترین موشک بالستیک ایران با بُرد ۱۴۵۰ کیلومتر که دوربُردترین موشک بالستیک تاکتیکی جهان به شمار می‌آید و موشک «عماد» که آخرین موشک ساخت سازمان هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

خروش ایران و روایتِ حمایت از «مقتدر مظلوم»؛ راهپیمایی روز قدس آغاز شد

این گزارش در حال به‌روز رسانی است...


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان