فرماندار بوکان: دولت سیزدهم تضمین شغل و معیشت کارگران را در دستور کار دارد


فرماندار بوکان: دولت سیزدهم تضمین شغل و معیشت کارگران را در دستور کار دارد

مهاباد - ایرنا - فرماندار بوکان گفت: دولت سیزدهم تضمین شغل، معیشت و قرارداد کارگران را به صورت ویژه در در دستور کار خود دارد.

به گزارش ایرنا، بابا خان اسکندری در مراسم همایش روز کارگر که پنجشنبه در سالن فرهنگ سرای شهید سلیمانی این شهرستان برگزار شد، افزود: ارتقای امنیت شغلی کارگران از دغدغه‌های مهم کارگران و جزو اولویت‌های دولت است و وزارت کار، تعاون و امور اجتماعی، با جدیت در راستای رفع این نگرانی کارگران در حال تلاش است.

وی با بیان نقش مهم کارگران در چرخه اقتصاد کشور اضافه کرد: کارگران محور تحقق اقتصاد مقاومتی و ساختن کشوری قدرتمند با ایجاد امنیت اقتصادی هستند از اینرو همه مسوولان باید به فکر تامین و ارتقای معیشت کارگران و مهارت‌افزایی آن‌ها باشند.

فرماندار بوکان با اشاره به فرمایشات بزرگان دین اسلام افزود: اجر و ثواب کار کارگران مانند شهدای صدر اسلام است.

وی همچنین نقش کارگردان در دوران هشت سال دفاع مقدس را مهم برشمرد و اظهار کرد: کارگران علاوه بر حضور موثر در دفاع از کشور در دوران سازندگی نیز نقش مهمی داشته و با «شعار می سازمت ای ایران» در توسعه ایران اسلامی گام های بزرگی برداشتند.

کارگران محور توسعه اقتصادی کشور هستند

نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم با بیان اینکه کارگران در خط مقدم جبهه اقتصادی قرار دارند گفت: کارگران در خط مقدم جبهه اقتصادی و عرصه تولید کشور محور توسعه کشور به شمار می‌روند.

فرماندار بوکان: دولت سیزدهم تضمین شغل و معیشت کارگران را در دستور کار دارد

انور حبیب زاده ادامه داد: بیش از یک دهه است که عناوین انتخابی برای هر سال به وسیله رهبر معظم انقلاب در ارتباط با اقتصاد کشور و حرکت به طرف تولید، نوآوری و ترغیب مردم به خرید کالای داخلی بوده و محور تمامی این شعارها به نوعی کار، تولید ملی، کالای داخلی و پویایی اقتصاد کشور را دربرمی گیرد.

وی در خصوص نامگذاری روز کارگر و گرامیداشت این روز اظهار کرد: مجلس و دولت در تلاش است تا کارگران را که از اقشار ضعیف جامعه به شمار می روند مورد حمایت جدی قرار دهند.

در پایان مراسم از کارگران نمونه این شهرستان با اهدای هدایایی قدردانی به عمل آمد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی