همه مذاهب اسلامی تا اخرین توان از قدس حمایت می کنند


همه مذاهب اسلامی تا اخرین توان از قدس حمایت می کنند

کیش - ایرنا - امام جمعه اهل سنت کیش گفت: آزاد قدس یک آرمان برای امت اسلامی است و همه مذاهب اسلامی تا اخرین توان حامی تحقق این آرمان هستند.

به گزارش ایرنا، شیخ یعقوب شمس روز پنجشنبه در پیامی با بیان اینکه قدس یک آرمان برای مسلمان است، اظهار داشت: امروز قدس عزیز اسیر رژیم سفاک، آدم کش و جنایتکار صهیونیستی شده است.

وی با اشاره به اولین آیه از سوره الاسرا یادآور شد: خداوند آیات متعددی را در خصوص قدس نازل کرده است و این نشانه از اهمیت قدس برای ما مسلمانان است.

امام جمعه اهل سنت کیش افزود: مردم جزیره کیش با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس بار دیگر به جهانیان نشان خواهند داد که مردم مظلوم فلسطین تنها نیستند و تا آخرین لحظه از آرمان قدس حمایت می‌کنیم.

ساکنان و گردشگران جزیره کیش نهم اردیبهشت در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان از میدان المپیک به سمت مصلای بزرگ این جزیره برای حمایت از مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین، راهپیمایی می کنند.

راهپیمایی روز قدس امسال در جزیره کیش همزمان با سراسر کشور، ساعت 11 صبح با حضور اقشار مختلف مردم از میدان المپیک آغاز می شود؛ سید محمد حسینی معاون امور مجلس رییس جمهور، سخنران مراسم راهپیمایی روز قدس در مصلای بزرگ کیش است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کیش

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دعوای "بریتنی" با نامزد جدیدش به آمبولانس ختم شد!