480 پرونده تخلف صنفی در استان اردبیل تشکیل شد


480 پرونده تخلف صنفی در استان اردبیل تشکیل شد

اردبیل - ایرنا - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل از تشکیل حدود 480 فقره پرونده برای صنوف متخلف این استان در جریان بازرسی‌های ویژه ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش ایرنا، رامین صادقی روز پنجشنبه در مصاحبه با خبرنگاران به اجرای طرح نظارت بر بازار ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: با توجه به افزایش تقاضای مصرف‌کنندگان برای تهیه کالاهای اساسی و هدف طرح از جمله برنج، روغن، شکر و خرما نظارت و کنترل بر بازار تشدید شد.

وی افزود: در این راستا ۳۲ مورد گشت مشترک با دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط و هفت هزار و ۷۰۴ مورد بازرسی از واحدهای صنفی در نقاط مختلف استان اردبیل صورت گرفت.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل بیان کرد: اولویت بازرسی‌ها و انجام گشت‌های مشترک با اداره‌های ذی‌ربط در این طرح، مراکز عمده عرضه و فروش، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و واحدهای صنفی عمده و خرده فروشی بود.

وی اضافه کرد: در جریان این بازرسی‌ها تخلف‌هایی به ارزش بیش از ۲۴۷ میلیارد و ۴۷۳ میلیون ریال کشف شد که جهت رسیدگی و صدور رای به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

صادقی اظهار کرد: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه تخلف اقتصادی صنوف می‌توانند از طریق سامانه ارتباطی ۱۲۴ اداره مشارکت‌های مردمی سازمان صمت در مرکز استان و شهرستان‌های تابعه موضوع را گزارش دهند تا از سوی بازرسان مورد بررسی قرار گیرد.

در حال حاضر ۵۰ هزار واحد صنفی در قالب ۱۱۶ اتحادیه و ۶ اتاق اصناف در استان اردبیل فعالیت دارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید