2 موسسه کاریابی در جزیره کیش راه اندازی می شود


2 موسسه کاریابی در جزیره کیش راه اندازی می شود

کیش - ایرنا - مدیر واحد کار و خدمات اشتغال سازمان منطقه آزاد کیش گفت: با همکاری سازمان منطقه آزاد و بخش خصوصی امسال 2 موسسه کاریابی در این جزیره راه‌اندازی می شود.

محمدعلی جلایر روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: نیمه دوم سال گذشته اولین موسسه کاریابی در این جزیره راه‌اندازی شده و با توجه به تجارت موفق این موسسه ها در کشور به دنبال ایجاد ۲ موسسه دیگر هستیم.

وی با بیان اینکه تنها کاریابی این جزیره در محله سفین راه‌اندازی شده و ۲ موسسه دیگر در نقاط مختلف جزیره ایجاد می شود اضافه کرد: برخی از خدمات اشغال در راستای برون سپاری به موسسه های کاریابی توفیض خواهد شد تا علاوه بر صرفه جویی در وقت جامعه هدف با سهولت کافی خدمات خود را دریافت.

جلایر افزود: سال گذشته ۴۳۵ نفر متقاضی کار به علت ایجاد بستر ثبت نام سامانه کار و اشتغال جزیره کیش به آدرس https://job.kish.ir و نبود موسسه های کاریابی برای اشتغال ثبت نام کرده اند و این اداره یک هزار و ۴۰۲ بار متقاضیان را به فرصت های شغلی معرفی کرده است.

وی با بیان اینکه در نهایت ۳۱۵ نفر از این افراد توسط کارفرمایان در شغل های مختلف به‌کارگیری شده اند افزود: همچنین سال گذشته ۶۴۱ کارجو راهنمایی شغلی شده و ۱۳۹ فرصت شغلی نیز از سوی کارشناسان این اداره پیگیری شده است.

اکنون علاوه بر مراکز تجاری و خدماتی، حدود ۳۸۰ واحد صنعتی و خدمات صنعتی با حجم سرمایه گذاری ریالی ۱۰ هزار و ۵۹۳ میلیارد ریال و ۵۳۴ میلیون دلاری در زمینه های مختلف از جمله تولیدات "مصنوعات پلاستیکی، تجهیزات پزشکی، مصنوعات چوبی، بسته بندی مواد غذایی و محصولات آرایشی و بهداشتی" در این منطقه فعال است.

جزیره کیش با ۹۲ کیلومتر مربع مساحت و ۴۲ هزار نفر جمعیت از توابع شهرستان بندر لنگه استان هرمزگان بوده در آب های نیلگون خلیج فارس واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی