رقابت های جام رمضان تکواندو کیش برترین های خود را شناخت


رقابت های جام رمضان تکواندو کیش برترین های خود را شناخت

کیش - ایرنا - رقابت های جام رمضان تکواندو بانوان کیش برترین های خود را از بین 80 ورزشکار شناخت.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا، روز گذشته بانوان تکواندو کارجزیره کیش به مناسبت ماه رمضان به روی شی هاپ چانگ رفتند و در یک رقابت سخت یک روزه برترین های ۹ بخش شناخته شده شدند.

در این مسابقات ارتینا امیرخانی به عنوان فنی‌ترین بازیکن و مریم قائم به عنوان برترین داور شناخته شدند و در بخش شکوفه ها مقام اول به دیاناجعفرزاده، مقام دوم به آتنافروتن و مقام سوم به صورت مشترک به کوثر پورجمایه و ملیکااوصالی رسید.

در بخش وزن یک خردسالان نیز دیانا مظامیرزهی، دلنازنادکی، النا رضایی و سدنا بامری گل به ترتیب مقام های اول تا سوم و در بخش وزن چهار نیز فاطمه زهرا مظهری، آیدامرادی و فاطیما همتی به رتیب به عنوان مقام اول تا سوم شناخته شدند.

همچنین نرجس نعیمی مقام اول وزن ۶، ماریه ملکی زاده مقام دوم وزن۶، آرمیتافاتحی مقام سوم وزن۶ بخش شکوفه ها را از آن خود کردند.

رده سنی نونهالان دیگر گروه سنی این مسابقات بود که اسمانجفی، زهرانظری و هستی سعیدابادی مقام های اول تا سوم وزن ۲ ، سمیرابهزادی، سارامبرا و فاطمه تاوانه به ترتیب مقام های اول تا سوم وزن پنج و فاطمه علی پناه، روژان یگانه و هستی سلطانی نژاد نیز به ترتیب مقام های اول تا سوم وزن۱۰ را کسب کردند.

همچنین در بخش نونهالان آبی - قرمز وزن ششم نیز ارتینا امیرخانی به مقام اول، عسل امیرخانی به مقام دوم، نیایش فتحی به مقام سوم و در بخش نونهالان سبز ابی وزن دهم نیز مهدیه رحمتی به مقام اول، لیلاقاضی خانی به مقام دوم و حنانه شکر به مقام سوم رسید.

کیش ۴۳۹ هزار متر مربع فضای ورزشی دارد که سرانه ورزشی آن ۱۱ متر برای هر نفر بوده که ۱۱ برابر کل کشور و ۴ برابر میزان جهانی است‌.

هم اکنون ۴۰ هیات ورزشی در جزیره کیش فعال بوده که مرکز ورزش و تفریحات سالم این جزیره امسال برنامه‌های آموزشی، ارتقاء، اعزام، اردو و مسابقه مختلف را تدارک دیده است؛ در جزیره کیش حدود هفت هزار ورزشکار سازمان یافته و بیمه شده و ۶۷ مربی فعالیت دارند.

این جزیره از دیرباز تاکنون به دلیل موقعیت استراتژیک، زیبایی های بی نظیر و توسعه همه‌جانبه اقتصادی و گردشگری مقصد گردشگران و فعالان حوزه تجارت و اقتصاد بوده و همواره یکی از مطرح ترین مناطق آزاد کشور محسوب می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کیش

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس/ چهره سوسانو بعد از گذشت 18 سال این شکلی شد!