هیات والیبال اردبیل رتبه 11 کشوری را کسب کرد


هیات والیبال اردبیل رتبه 11 کشوری را کسب کرد

اردبیل - ایرنا - رئیس هیات والیبال استان اردبیل گفت: بر اساس اعلام فدراسیون والیبال هیات این استان سال گذشته در بین استان‌های کشور در رتبه 11 قرار گرفت.

به گزارش ایرنا ، پیمان مدرس روز سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: پارسال با وجود پیک بیماری کرونا در جامعه و تعطیلی اماکن ورزشی با تلاش‌های صورت گرفته رتبه والیبال استان اردبیل ارتقا یافت.

وی اظهار کرد: این در حالی است که در سال ۱۳۹۹ بر اساس ارزیابی‌های صورت گرفته هیات والیبال استان اردبیل در رتبه ۲۷ کشوری قرار داشت.

او با رد این ادعا که والیبال استان اردبیل نسبت به سال‌های گذشته افت کرده است، بیان کرد: ارتقای رتبه والیبال استان، حضور بازیکنان بومی در لیگ‌های برتر و دسته یک کشور و تیم‌داری در لیگ‌های مختلف کشوری و حضور ۲ تیم از اردبیل در لیگ دسته یک کشور نشانگر توسعه و پیشرفت والیبال استان است.

مدرس استعدادیابی را یکی از اولویت‌های هیات والیبال استان اردبیل برشمرد و اضافه کرد: در همین راستا پارسال حداقل ۲۰۰ نفر در نقاط مختلف استان شناسایی و استعدادیابی شدند.

رئیس هیات والیبال استان اردبیل ادامه داد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته مربیان مجرب استان ضمن کشف استعدادهای برتر، چندین تیم نیز برای برگزاری مسابقات المپیاد و دیگر رقابت ها آماده کرده است.

وی گفت: در ۲ سال اخیر با وجود شرایط کرونایی هیات والیبال استان با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی اقدام به برگزاری کلاس‌های مربیگری سطح بین‌المللی با حضور مدرس فدراسیون والیبال و همچنین کلاس‌های مربیگری درجه سه والیبال خواهران و برادران و کلاس بازآموزی مربیگری کرده است.

وی با اشاره به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های استان افزود: امیدواریم امسال نیز با همکاری تمامی دلسوزان و خاک‌خوردگان، والیبال اردبیل بیش از پیش توسعه و پیشرفت کرده و به جایگاه حقیقی خود در کشور برسد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس/ وقتی فرامرز قریبیان و زن جوانش مهمانی به خونه گوگوش رفتند!