بازداشت کارشناس رسمی فاسد در گرگان / او تبانی می کرد


بازداشت کارشناس رسمی فاسد در گرگان / او تبانی می کرد

حوادث رکنا: رئیس کل دادگستری گلستان گفت: در ادامه تلاش‌های حفاظت و اطلاعات دادگستری برای جلوگیری از تبانی در اعلام نظر‌های کارشناسی، یک کارشناس رسمی در گرگان دستگیر شد.

به گزارش رکنا، حیدر آسیابی اظهار کرد: در ادامه تلاش‌های حفاظت و اطلاعات دادگستری برای جلوگیری از تبانی در اعلام نظر‌های کارشناسی، یک کارشناس رسمی دیگر در گرگان دستگیر شد.

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: این کارشناس متخلف در پرونده مربوط به برآورد قیمت کارشناسی تجهیزات و تاسیسات یک کارخانه به یکی از طرفین پرونده قول داده بود در ازای دریافت مبالغی، تجهیزات این کارخانه را بالاتر از قیمت واقعی ارزش گذاری کند.

وی افزود: با رصد اطلاعاتی حفاظت و اطلاعات دادگستری گلستان این کارشناس متخلف پس از دریافت ۱۰ سکه بهار آزادی و ۶۰۰ میلیون تومان وجه نقد، دستگیر شد.

پیشتر رئیس کل دادگستری گلستان از آغاز اقدامات ویژه حفاظت و اطلاعات دادگستری استان برای رصد و پایش کارشناسان رسمی در راستای مبارزه با فساد خبر داده بود؛ چند روز پیش هم ۲ کارشناس متخلف هنگام دریافت ۲۰ سکه بهار آزادی در ازای ارائه نظر کارشناسی خلاف واقع در یک پرونده ملکی ۲۰ میلیارد تومانی، دستگیر شدند.

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه رشوه و اختلاس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک