نمایش 300 اثر هنری در بخش هنرهای دینی


نمایش 300 اثر هنری در بخش هنرهای دینی

استاد تن با بیان اینکه غرفه ما در چهار بخش هنرهای دینی و تجسمی به ارایه برنامه های خود می پردازد، گفت: در بخش هنرهای تجسمی حدود 300 اثر هنری به نمایش گذاشته می شود که شامل رشته های مختلف هنری مانند نقاشی، تصویرسازی، پوستر، تایپوگرافی و... می شود.

استاد «علی تن» در گفت و گو با خبرنگار قرآن و معارف خبرگزاری شبستان با اشاره به بخش هنرهای دینی در بیست و نهمین نمایشگاه قرآن گفت: غرفه ما در چهار بخش هنرهای دینی و تجسمی به ارایه برنامه های خود می پردازد، در بخش هنرهای تجسمی حدود 300 اثر هنری به نمایش گذاشته می شود که شامل رشته های مختلف هنری مانند نقاشی، تصویرسازی، پوستر، تایپوگرافی، خوشنویسی، کاریکاتور، نگارگری و سایر رشته های هنرهای تجسمی می شود.

مدیر بخش هنرهای دینی با اشاره به بخش کارگاهی هنرهای تجسمی تصریح کرد: در این بخش هنرمندان در رشته های مختلف هر شب کارگاه های هنری برپا می کنند و همچنین اساتید نیز به تولید اثر به صورت زنده می پردازند.

استاد تن به بخش سینما اشاره کرد و تصریح کرد: در این بخش فیلم های کوتاهی که دارای صحنه های مفهومی بوده و برای مخاطب جذاب و دارای پیام است، پخش می کنیم. در این بخش از اساتید، بازیگران و کارگردانان سینما دعوت شدند که همزمان با پخش فیلم ها یک گعده خودمانی تشکیل دهند و در مورد آثار و فیلم هایی که به نمایش گذاشته می شود، توضیحات لازم را ارایه دهند. ما سعی کردیم فیلم ها بسیار کوتاه و از بخش های مهم فیلم های داستانی، سریال و فیلم های بلند سینما باشد که دارای پیام های دینی و قرآنی هستند. این بخش از فیلم ها تفکیک شده و در حدود دو سه دقیقه به نمایش گذاشته خواهد شد.

وی نمایش تئاتر خیابانی، نمایش های عروسکی و نمایش پرفورمنس را از دیگر برنامه های خود در نمایشگاه قرآن برشمرد. وی تصریح کرد: همچنین از گروه سرود نوجوانان و جوانان دعوت کردیم که سرودهای دینی و انقلابی اجرا کنند.

پایان پیام/35

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


راهنمای کامل ثبت نام کلاس اولی‌ها