دانلود سریال راز بقا قسمت ششم با لینک مستقیم و حجم رایگان


دانلود سریال راز بقا قسمت ششم با لینک مستقیم و حجم رایگان

دانلود قسمت 6 سریال راز بقا (قسمت ششم) با حجم رایگان، علاقه مندان هر دوشنبه صبح برای دانلود سریال راز بقا قسمت ششم در سایت غرب تی وی با ما همراه باشید و قسمت جدید این سریال را قانونی تماشا کنید.

به گزارش ایسنا به نقل از غرب تی وی، سریال راز بقا به کارگردانی سعید آقاخانی، تهیه کنندگی سید مصطفی احمدی و نویسندگی امیر وفایی از نوروز ۱۴۰۱ پخش می‌شود. در این سریال بازیگرانی همچون بهرام افشاری به ایفای نقش می‌پردازد. این سریال یکی از پربازیگرترین سریال‌های شبکه نمایش خانگی می‌باشد که می‌تواند رکورد سریال‌های قبلی را بزند در این سریال بازیگرانی همچون بهرام افشاری، سعید آقاخانی، حسن معجونی، نیما شعبان نژاد به ایفای نقش می‌پردازند.

برای دانلود قسمت 6 سریال راز بقا به لینک زیر مراجعه کنید

دانلود قسمت 6 سریال راز بقا

بازیگران سریال راز بقا

بهرام افشاری، سعید آقاخانی، حسن معجونی، نیما شعبان نژاد، سیروس میمنت، هدیه بازوند علیرضا زمانی نسب، فریبا جدیکار، یدالله شادمانی، صدرالدین حجازی، فرشید زارعی فرد، کاظم نوربخش، سید حسین موسوی، سیروس سپهری، صبا ایزدپناه، ریحانه حسینی، علی اخوان، نجلا نظریان، مریم ماهور، آوین نقویان و جعفر دهقان، با حضور احسان روزبهانی قهرمان بوکس

داستان سریال راز بقاء

سعید آقاخانی بعد از تجربه موفق سریال نون.خ، این روزها در تدارک ساخت سریال «راز بقا» برای پلتفرم فیلم نت است. این سریال که از مضمونی طنز برخوردار است در اولین قدم با بهرام افشاری به توافق رسیده و قرار است.

درباره سریال راز بقا

سریال راز بقا به کارگردانی سعید آقاخانی در سال 1400 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر کمدی می‌باشد.

تماشا و دانلود فیلم و ایرانی و از جمله سرگرمی‌ها و علاقمندی‌های عموم افراد جامعه به شمار می‌رود، اما اگر به هر علتی رسانه‌ای که از آن فیلم دانلود می‌کنید خوب نباشد ممکن است از تماشای فیلم لذت نبرید. به همین جهت انتخاب غرب تی وی به عنوان بهترین و برترین مرجع دانلود فیلم و سریال ایرانی موجب می‌شود تا روزهای سخت قرنطینه به خوبی سپری شود و با دوری از سینما و سرگرمی‌های بیرون از منزل به خوبی کنار بیایید. پس همین حالا وارد وب سایت تاپ مدیا شوید و به تماشا بنشینید تا از بی حوصلگی و افسردگی دور شوید.

انتهای رپرتاژ آگهی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ جزئیاتی از سرقت صندوق امانات بانک ملی