نشریات دانشجویی نیازمند تحول هستند/ضرورت توجه به نشریه‌های تخصصی


نشریات دانشجویی نیازمند تحول هستند/ضرورت توجه به نشریه‌های تخصصی

مدیرکل امور فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور با بیان اینکه نشریات دانشجویی نیازمند تحول است، گفت: دانشجویان زمینه های ذهنی بسیار خوبی دارند و می توانند در حوزه‌های تخصصی نشریاتی که فعالیت دارند، بسیار خوب کار کنند.

به گزارش ایسنا، دکتر محمدی در اختتامیه یادهمین جشنواره نشریات دانشجویی که به میزبانی دانشگاه پیام نور استان مرکزی برگزار شد، گفت: باید در زمینه تولید محتوا در نشریات دانشجوی تحولی صورت پذیرد و دانشجویان از فضای کپی برداری خارج وبه فضای تفکر و نوآوری وارد شوند چرا که دانشجو زمینه‌های ذهنی بسیار خوبی دارند و می‌توانند در حوزه‌های تخصصی نشریاتی که فعالیت دارند بسیار خوب کار کنند.

وی آرمان خواهی و مطالبه گری را مهم ترین عامل رشد و تعالی و ضامن سلامت کشور در همه زمینه‌ها دانست و از دانشجویان خواست که از آن به سادگی نگذرند.

مدیر کل امور فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور با اشاره به بیانات شهید بهشتی، افزود: انقلاب ما انقلاب ارزش‌هاست و نباید تسلیم وضع موجود شویم بلکه باید تلاش را بیشتر کرده و مسئله یابی کنیم.

در ادامه دکتر امینی معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور در آئین پایانی یازدهمین جشنواره نشریات دانشگاه پیام نور ضمن تشکر از همه همکاران و دست اندکاران برگزاری مراسم ،با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری اظهار داشت، دانشجویان افسران جوان جنگ نرم در عرصه دانشگاه هستند و به عنوان خط مقدم جنگ نرم، می بایست برای حفظ باورهای اعتقادی و مذهبی را در اولویت برنامه های خود برای مقابله با تهاجم نرم دشمن قرار دهند.

وی با تاکید بر اینکه در شرایط فعلی نحوه دشمنی بدخواهان انقلاب تغییر کرده است افزود: شناسایی شیوه ها، ابزارها و روش های مورد استفاده در جنگ نرم، شناسایی نقاط قوت و ضعف خودی، شناسایی نقاط آسیب پذیر، نقاط قوت و ضعف دشمن، شناخت ظرفیت های موجود در کشور در جهت تقابل با جنگ نرم در مقابله با دشمن بسیار ضروری است و خدارا شاکریم که تاکنون تمام توطئه های دشمنان با هوشیاری فرزندان این انقلاب خنثی شده است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور، وی از دانشجویان خواست تا از زمان تحصیل، بهره لازم را برای آموزش هرچه بهتر استفاده کرده و با یادگیری هرچه بهتر پس از فارغ التحصیلی وارد صحنه شده و بتوانند به‌خوبی به انقلاب و آب و خاک و وطن شان خدمت کنند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل روز معلم | عکس تبریک روز معلم