کاشت 2.3 میلیون گل لاله در آسارا


کاشت 2.3 میلیون گل لاله در آسارا

مجری جشنواره‌ گل‌های لاله آسارا گفت: جشنواره گل‌های لاله آسارا عید سعید فطر افتتاح خواهد شد.

علی اکبر پهلوانی در گفت و گو با ایسنا عنوان کرد: جشنواره گل‌های لاله در شهر آسارا واقع در جاده چالوس در اردیبهشت ماه برگزار می‌شود که در این جشنواره تعداد زیادی از گل‌های لاله که تا دامنه کوه‌ها کاشته شده به نمایش گذاشته خواهد شد.

وی افزود: تعداد لاله‌های کاشته شده به بیش از دو میلیون و ۳۰۰ هزار می‌رسد و این تعداد گل در ۴۳ گونه متنوع است که با همکاری و مساعدت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان البرز کاشته شده است.

مجری طرح جشنواره گل‌های لاله شهر آسارا توضیح داد: طی جلساتی که با شورای تامین فرمانداری شهرستان کرج برگزار شد، قرار بر این است که جشنواره گل‌های لاله آسارا همزمان با عید سعید فطر افتتاح شود. برهمین اساس ساعات فعالیت جشنواره از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۱۸ عصر خواهد بود.

وی با بیان اینکه ‌این جشنواره در کیلومتر ۳۸ جاده کرج-چالوس برپا شده است، ادامه داد: بخش اعظمی از بلیط‌های جشنواره گل‌های لاله به صورت اینترنتی به فروش می‌رسد، زیرا از این طریق بهتر می‌توان بر رفت و آمدها نظارت داشت و برنامه‌ها با نظم بیشتر و کیفیت بالاتری برگزار خواهد شد؛ اما بخش دیگری از بلیط‌ها نیز به صورت حضوری فروخته می‌شود تا برای کسانی که دسترسی به اینترنت ندارند و مسافران گذری هستند مشکلی پیش نیاید.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


این ویدیو مناسب افراد زیر 18 سال نیست!