216 زندانی جرائم غیرعمد کهگیلویه و بویراحمد چشم انتظار کمک خیرین


216 زندانی جرائم غیرعمد کهگیلویه و بویراحمد چشم انتظار کمک خیرین

مدیرکل زندان های استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در حال حاضر 216 زندانی غیرعمد در این استان چشم به راه همت بلند مردم به ویژه خیرین هستند.

"منصور بیژنی" در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: هم اکنون ۲۱۶ زندانی جرائم غیر عمد مالی در زندان های استان منتظر کمک های خیرین و مردم هستند.

وی اظهارکرد: بدهی این زندانیان که ۱۲ نفر از آنها زن می باشند ۱۱۶ میلیارد و ۳۱۵ میلیون تومان است.

مدیرکل زندان های استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: ۳۴نفر از این زندانیان به علت مهریه در زندان هستند و مابقی بدهکار مالی هستند.

بیژنی تصریح کرد: در سال گذشته با مشارکت و کمک خیرین، مردم، ستاد دیه استان و کشور، ۱۹۵ زندانی غیرعمد در استان آزاد شدند که ۱۸ نفر از آنها زن بودند. مجموع بدهی این زندانیان ۸۹ میلیارد و ۱۸۴ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان بوده است.

وی ادامه داد: شورای حل اختلاف، سفیران صلح و مددکاران زندان ۷۰ میلیارد و ۲۷۶ میلیون تومان گذشت شاکی گرفته اند و مابقی آورده محکومان و وام بانکی پرداخت.

مدیرکل زندان های استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: مردم، خیرین، افراد متمکن و دارای بضاعت مالی می توانند کمک های خود را به حساب ستاد دیه استان کهگیلویه و بویراحمد به شماره حساب ۶۰۳۷۹۹۷۵۹۹۰۳۶۳۳۳ بانکی ملی یا۵۸۵۹۸۳۷۰۰۰۱۲۲۴۳۸بانک تجارت و سامانه #۳۹۰۷۲۰۷*۴*۷۳۳*واریز کنند.

بیژنی بیان کرد: جشن گلریزان ساعت ۱۷ عصر روز چهارشنبه ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۱ در سالن اجتماعات دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود.

انتهای پیام


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال ابجد امروز سه شنبه 18 اردیبهشت 1403/ منتظر دست خیر دیگران نباش