نقش کارگران فارس در دوران دفاع مقدس تبیین شود


نقش کارگران فارس در دوران دفاع مقدس تبیین شود

سرپرست اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس تاکید کرد: نقش کارگران استان در دوران دفاع مقدس باید تبیین و به جامعه نشان داده شود.

وحید خداپرست یکشنبه ۲۸ فروردین در دیدار با مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس با تاکید بر لزوم پررنگ‌تر شدن فلسفه ایثار و شهادت افزود: ضروری است که کاستی‌های شکل گرفته در این خصوص جبران شود.

او اظهار کرد: تحقیق، شناسایی، جمع‌آوری، نگهداری و تدوین آثار مکتوب و غیرمکتوب فرهنگی، تاریخی، هنری و علمی دوران دفاع مقدس یکی از مهمترین وظایف فرهنگی نظام مقدس جمهوری اسلامی است که در این مرکز انجام می‌شود و وظیفه همه دستگاه‌های اجرایی است که در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در این مسیر گام بردارند.

سرپرست اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس عنوان کرد: همراهی مثال زدنی در جامعه کارگری، کارفرمایی و دولت در سطح استان فارس برقرار است که می‌توان از این ظرفیت برای نشر ارزش‌های والای دوران دفاع مقدس بهره گرفت.
خداپرست گفت: بازدید از موزه دفاع مقدس می‌تواند از بهترین برنامه‌های هفته کار و کارگر سال ۱۴۰۱ باشد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس نیز در این دیدار، شغل و کسب و کار را هویت بخش دانست و گفت: رفع مشکلات جامعه کارگری و کارفرمایی امر مهمی است که باید به جد دنبال شود.

سردار سعید کوشکی جهرمی افزود: گسترش سرمایه اجتماعی نظام، نیازمند تلاش دستگاه‌های اجرایی است که باید در راستای تحقق خواست مردم بیش از پیش تلاش و پیگیری انجام شود.

او دفاع از حقوق کارگران و حمایت از کارآفرینان را امر مهمی عنوان کرد و گفت: تلاش و مجاهدت در سنگر اقتصادی امر مقدسی است که باید همگان در این مسیر قدم بردارند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس ادامه داد: این انتظار از دستگاه‌های اجرایی می‌رود که کارکنان ایثارگر مورد توجه قرار گیرند و همواره احترام آنها حفظ شود.

کوشکی همچنین به انتشار کتاب فارس در دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: نقش کارگران فارس در دوران مقدس باید به جامعه نشان داده شود که می‌توان در انتشار جلد دوم این کتاب این مسئله محقق شود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک