کشف تریاک در عملیات مشترک پلیس فارس و کهگیلویه و بویراحمد


کشف تریاک در عملیات مشترک پلیس فارس و کهگیلویه و بویراحمد

فرمانده انتظامی فارس از توقیف سواری پژو و کشف 199 کیلو و 500 گرم تریاک در عملیات مشترک پلیس استان‌ کهگیلویه و بویراحمد و فارس خبر داد.

سردار رهام‌بخش حبیبی بیان کرد: در راستای طرح مبارزه با سوداگران مرگ، ماموران انتظامی پاسگاه تنگ سرخ استان کهگیلویه و بویراحمد با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند فردی با سواری پژو ۴۰۵ در محور یاسوج-شیراز در حال انتقال یک محموله تریاک است که موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس فارس قرار گرفت.

به نقل از پلیس فارس، حبیبی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان سپیدان پس از هماهنگی با مقام قضائی به این محور اعزام و با برپایی تور ایست و بازرسی مقطعی موفق شدند سواری پژو حامل تریاک را شناسایی و دستور ایست صادر کنند.

فرمانده انتظامی فارس با بیان اینکه پس از طی مسافتی تعقیب و گریز با توجه به تاریکی هوا راننده که عرصه بر خود تنگ دیده بود خودرو را رها و متواری شد، عنوان کرد: در بازرسی از سواری پژو ۱۹۹ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک کشف شد.

حبیبی با اشاره به اینکه تلاش برای دستگیری قاچاقچی متواری با جدیت ادامه دارد، از مردم خواست هرگونه مورد مشکوک را سریعا به سامانه فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع و پلیس را در مبارزه با سوداگران مرگ یاری رسانند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس/ وقتی فرامرز قریبیان و زن جوانش مهمانی به خونه گوگوش رفتند!