اجلاسیه شهدای روحانی استان سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود


اجلاسیه شهدای روحانی استان سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت:استان سیستان و بلوچستان 49 شهیدروحانی و 50 جانباز را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام علی اکبرپور، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان بیان با اشاره به برگزاری کنگره ۴۰۰۰ شهیدروحانی در ۴خرداد ۱۴۰۱ توضیح داد: بر همین اساس اجلاسیه شهدای روحانی استان سیستان و بلوچستان روز ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ به صورت استانی در زاهدان برگزار خواهد شد.

وی افزود: درهمین رابطه جلسات متعددی در سال گذشته برگزار شده است و در سال جدید روز ۲۲فروردین ۱۴۰۱ اولین جلسه شورای هماهنگی بسیج و حوزه‌های علمیه برگزارشد. هدف از برگزاری اجلاسیه شهدای روحانی استان را آشنای مردم و طلاب جوان با رشادت‌ها، دلاوری ها، ایثار،جانفشانی و از خود گذشتگی طلاب و روحانیون در هشت سال جنگ تحمیلی، و عرصه مختلف خدمت از جمله کرونا ،سیل و زلزله است.

حجت‌الاسلام اکبرپور گفت: استان سیستان و بلوچستان ۴۹ شهیدروحانی و ۵۰جانباز را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است. برای شهدای روحانی استان سیستان وبلوچستان ۱۵جلدکتاب نگارش شده و سه تا کتاب جدید هم آماده چاپ است که در اجلاسیه شهدای روحانی رونمایی خواهد شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان یادآور شد: باید مسیر زنده نگه داشتن یاد شهدا ادامه پیداکند و برای این کار طلبه ها باید غیر از اطلاع رسانی کار محتوایی انجام دهند، که انجام کار محتوایی در زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا مهم است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قیمت تولیدات ایران‌خودرو در بازار +جدول