600 بسته معیشتی بین خانوارهای مددجو کمیته امداد کرمانشاه توزیع شد


600 بسته معیشتی بین خانوارهای مددجو کمیته امداد کرمانشاه توزیع شد

کرمانشاه- ایرنا- کمیته امداد امام (ره) 600 بسته معیشتی را یکشنبه شب در مراسمی به مناسبت میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) بین خانوارهای نیازمند زیرپوشش خود توزیع کرد و همچنین 100 نفر از فرزندان ایتام به همراه خانواده میهمان ضیافت افطار و اطعام خیران مرکز نیکوکاری الزهرا (س) شهر کرمانشاه شدند.

به گزارش ایرنا، مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه در این مراسم با تبریک ولادت حضرت امام حسن مجتبی(ع)، کریم اهل بیت(ع)، با اشاره توزیع این ۶۰۰ بسته معیشتی با مشارکت خیران مرکز نیکوکاری الزهرا (س) شهر کرمانشاه گفت: این بسته ها در امتداد تهیه ۲۵ هزار بسته معیشتی در پویش به "عشق علی(ع)" در ماه مبارک رمضان ۱۴۰۱ برای خانوارهای نیازمند تامین شده است.

«پیمان ترکمانه» با بیان اینکه ماه مبارک رمضان امسال بیش از ۱۱۰ هزار پرس غذای گرم برای خانوارهای نیازمند در استان طبخ و توزیع می شود، گفت: در این شب مبارک بیش از ۱۰۰ نفر از فرزندان ایتام به همراه خانواده میهمان ضیافت افطار و اطعام خیران نیک اندیش مرکز نیکوکاری الزهرا(س) شدند.

وی ارزش هر بسته معیشتی برای خانوارهای مددجو در پویش به عشق علی (ع) بین ۲۵۰ تا ۸۰۰ هزار تومان اعلام کرد و افزود: کمیته امداد استان کرمانشاه آماده جمع آوری نذورات مردم در ماه رمضان و به ویژه در هفته مبارک اکرام ایتام و اطعام نیازمندان است که کمک های مردم خیرخواه به دست نیازمندان واقعی برساند.

ترکمانه سپس از نیکوکاران و مردم خیر و نوع دوست استان کرمانشاه خواست، کمک های نقدی خود را از طریق؛ شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۳۹۶۲۷، شماره گیری کد دستوری #۰۸۳*۸۸۷۷* از طریق تلفن های همراه، اسکن کد QR و مراجعه به سایت الکترونیکی Kermanshah.emdad.ir که از مسیرهای مشارکت غیرحضوری در پویش به عشق علی(ع) است، واریز نمایند.

مدیرکل کل کمیته امداد استان کرمانشاه در پایان با تاکید بر اینکه دفاتر این نهاد و مراکز نیکوکاری در شهرستان های استان نیز آماده دریافت کمک های نقدی و غیرنقدی خیران است، گفت: نیکوکاران می توانند برای راهنمایی بیشتر با شماره های ۳۸۲۴۰۷۷۶-۰۸۳ و ۳۸۲۱۴۶۳۶-۰۸۳ تماس بگیرند.

۱۷۲ هزار نفر در قالب ۸۵ هزار خانوار از جمعیت ۲ میلیونی استان کرمانشاه زیر پوشش کمیته امداد است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس/ وقتی فرامرز قریبیان و زن جوانش مهمانی به خونه گوگوش رفتند!