یک انبار ضایعات غیر مجاز در شهرستان قشم پلمب شد


یک انبار ضایعات غیر مجاز در شهرستان قشم پلمب شد

قشم - ایرنا - رییس اداره محیط زیست شهرستان قشم از پلمب یک انبار ضایعات غیر مجاز در این شهرستان خبر داد.

صادق رستمی عصر شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: این انبار ضایعات غیر مجاز متعلق به دو نفر تبعه کشور افغانستان واقع در کوچه سلمان سه بود که به دلیل عدم رعایت ضوابط مراکز حساس و منطقه مسکونی پلمب شده است.

وی توضیح داد: تمامی انبارهای غیر مجاز ضایعات در سطح شهرستان قشم که بیشترین فعالیت این انبارها در روستای توریان است، شناسایی شده اند که با دستور رییس دادسرای شهرستان قشم تا پایان اردیبهشت ۱۴۰۱ پلمب خواهند شد.

یک انبار ضایعات غیر مجاز در شهرستان قشم پلمب شد

به گزارش خبرنگار ایرنا، به کارگیری اتباع بیگانه غیر مجاز در این انبارهای ضایعات غیر مجاز به عنوان یک معضل اساسی در جزیره زیبای قشم است که می تواند تبعات اجتماعی، فرهنگی، بهداشتی و غیره را برای قشموندان و گردشگران نگین خلیج فارس داشته باشد.

بیشتر این واحدهای بازیافتی غیر مجاز اقدام به آتش زدن ضایعات و ایجاد آلودگی هوای پاک جزیره قشم می کنند.

جزیره قشم با وسعت یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر مربع از تنگه هرمز به موازات ساحل جنوبی ایران به طول ۱۳۵ کیلومتر و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر داز توابع هرمزگان است و ۳۰۰ کیلومتر خط ساحلی دارد.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر در میان آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قشم

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 14 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق