الحاق بیش از 257 هکتار زمین در سیستان و بلوچستان جهت اجرای طرح نهضت ملی مسکن


الحاق بیش از 257 هکتار زمین در سیستان و بلوچستان جهت اجرای طرح نهضت ملی مسکن

سرپرست معاونت شهرسازی و معماری اداره‌ کل‌ راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان از الحاق به محدوده بیش از 257 هکتار زمین جهت اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای زاهدان، سراوان و خاش در نخستین جلسه شورایعالی شهرسازی و معماری ایران خبر داد.

سید مهدی میری در گفت وگو با ایسنا افزود: این اراضی امروز در نخستین جلسه شورایعالی شهرسازی ومعماری ایران به تصویب رسید که بر اساس مصوبات این جلسه ۱۵۰ هکتار زمین در شهر سراوان، ۹۳ هکتار در شهر خاش و ۱۴ و ۶ دهم هکتار زمین نیز در شهر زاهدان به منظور اجرای هر چه سریعتر و بهتر طرح نهضت ملی مسکن به محدوده شهری استان افزوده شد.

وی ادامه داد: با توجه به برنامه ابلاغی از سوی وزارت راه و شهرسازی، احداث افزون بر ۹۶ هزار واحد مسکونی شهری در قالب طرح نهضت ملی مسکن در مدت چهار ساله به شمال استان سیستان و بلوچستان اختصاص داده شده است.

سرپرست معاونت شهرسازی و معماری اداره‌ کل‌ راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: برای اجرای این تعداد واحد مسکونی حدود هزار و ۴۰۰ هکتار زمین در محدوده شهرهای تحت پوشش این اداره کل مورد نیاز است که بخش قابل توجهی از آن تاکنون از سوی این اداره کل تامین گردیده است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


5 میلیون نفر از جاماندگان، سهام عدالت می‌گیرند