ورزش همگانی می‌تواند کاهش‌دهنده هزینه‌های درمان و دمنده نشاط در جامعه باشد


ورزش همگانی می‌تواند کاهش‌دهنده هزینه‌های درمان و دمنده نشاط در جامعه باشد

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه ورزش همگانی می تواند کاهش دهنده هزینه های درمان و دمنده نشاط و شادمانی در جامعه باشد، گفت: وزارت ورزش و جوانان قطعا می تواند موتور تولید عزت، امید و پویایی در کشور باشد.

حمید سجادی هزاوه بیستم فروردین ماه ۱۴۰۱، در جریان بازدید از سالن چندمنظوره ورزشی شهدای هندودر شهرستان تفرش در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سالن از نظر نور و کیفیت کفپوش قابلیت خود را از دست داده است و حتی در زمان بارندگی احتمال ریزش آب وجود دارد که این امر خطرات کار را بالا می برد.

وی با بیان اینکه ۸۰ روستا در این بخش از شهرستان شازند وجود دارد و تنها یک سالن ورزشی و یک زمین ورزشی تقدیم شده توسط خیرین وجود دارد که نیازمند ترمیم است، گفت: نتایج تحقیقات علمی نشان داده است که برای بخشی از رشته های ورزشی که نیازمند صبر و ریاضت دارد، این نقاط از کشور بسیار کارآمد است.

سجادی اظهار کرد: تاکنون در بیش از ۵۰ درصد استان های کشور حضور داشته ام و مشکلات و کم و کاستی ها را مطلع هستم و فضای ورزش کشور را شناخته ام.

وی با اشاره به توسعه ورزش همگانی گفت: ثابت شده است که ورزش همگانی فقط پایه توسعه ورزش قهرمانی نیست، بلکه این ورزش می تواند کاهش دهنده هزینه های درمان و دمنده نشاط و شادمانی در جامعه باشد و وزارت ورزش و جوانان قطعا می تواند موتور تولید عزت، امید و سلامت و نشاط و پویایی در کشور باشد.

سجادی گفت: وزارت ورزش معاونت ورزش های همگانی و فرهنگی دارد که طبق برنامه های سند تحول برنامه ریزی شده است که فعالیت های خود را پیش ببرند.

انتهای پیام


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز


جملات تولدت مبارک پسرم (جملات زیبای تبریک تولد مادر به پسر)