وحدت امت اسلامی با اقدام های تکفیری از بین نمی رود


وحدت امت اسلامی با اقدام های تکفیری از بین نمی رود

کیش - ایرنا - امام جمعه اهل سنت جزیره کیش گفت: وحدت امت اسلامی همواره یکی از نقاط قوت پایداری این دین است که با اقدام های تکفیری و تروریستی از بین نمی رود.

به گزارش ایرنا، شیخ یعقوب شمس در خطبه های نماز جمعه این هفته اهل سنت جزیره کیش با اشاره به اقدام تروریستی و تکفیری مشهد مقدس اظهار داشت: این اقدام برای خدشه وارد کردن به وحدت امت اسلامی از سوی دشمنان برنامه ریزی شده است.

وی اضافه کرد: وحدت و یکپارچگی امت اسلامی با هیچ کدام از اقدام های تکفیری نه تنها از بین نمی رود بلکه با هوشیاری مردم مسلمان جهان تقویت می شود و جامعه اهل سنت با محکوم کردن این اقدام تکفیری و تروریستی خواستار برخورد با عوامل این اقدام هستند.

امام جمعه کیش همچنین با اشاره به اقدامات انجام یافته از سوی ستاد نوروزی جزیره کیش از جمله شرکت عمران، آب خدمات و فرماندهی انتظامی جزیره در ارایه خدمات به مسافران اظهار داشت: با وجود همه مشکلات خدمات انجام یافته در این مدت نمره قابل قبولی دارد.

یک تروریست تکفیری روز سه شنبه ۱۶ فروردین ماه در صحن پیامبر اعظم حرم امام رضا(ع) با چاقو به سه روحانی حمله کرده و آنان را به شدت مجروح کرد.

هر سه روحانی که در این حادثه مورد سوء قصد قرار گرفته بودند از فعالان جهادی و فرهنگی در مناطق حاشیه ای شهر مشهد در منطقه شهرک شهید رجایی (قلعه ساختمان) بودند.

به دنبال این اقدام تروریستی حجت الاسلام محمد اصلانی، که برادر ۲ شهید بود، در همان لحظات اولیه به برادران شهیدش پیوست و حجج اسلام پاکدامن و دارایی پس از انتقال به بیمارستان تحت درمان قرار گرفته و در بخش مراقبت های ویژه بستری شدند که سرانجام حجت الاسلام دارایی نیز دیروز بر اثر جراحات و صدمات وارده به لقای معبود شتافت، اما به گفته پزشکان معالج حال حجت الاسلام پاکدامن رضایتبخش است و به وضعیت نسبتا پایدار رسیده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کیش

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اختلاف سنی شوکه کننده ژوزه و همسر ایرانی اش