10 تن اقلام ضروری ماه مبارک رمضان با نرخ دولتی در کیش تامین شد


10 تن اقلام ضروری ماه مبارک رمضان با نرخ دولتی در کیش تامین شد

کیش - ایرنا - رییس اداره نظارت بر تنظیم بازار سازمان منطقه آزاد کیش گفت: ماه مبارک رمضان امسال در راستای تنظیم بازار 10 تن کالای ضروری مصرف خانوار با نرخ دولتی در این جزیره تامین شد.

محسن کاظمی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این میزان کالا شامل پنج تن گوشت قرمز و پنج تن گوشت مرغ است که طی ماه مبارک رمضان به مرور جهت مصرف خانوار کیشوندان توزیع می شود.
وی با اشاره به اینکه توزیع این اقلام از ۱۵ فروردین در فروشگاه عرضه کننده در خیابان کوشای این جزیره آغاز شده است یادآور شد: کیشوندان باید برای هر کیلوگرم گوشت قرمز ۱۱۷ هزار تومان و هر کیلوگرم مرغ نیز ۲۲ هزار تومان پرداخت کنند.
رییس اداره نظارت بر تنظیم بازار سازمان منطقه آزاد کیش افزود: این اداره در راستای کنترل قیمت ها و جلوگیری از تخلفات اصناف طرح ویژه نظارت بر واحدهای صنفی جزیره را از ابتدای ماه مبارک رمضان و پس از اتمام طرح نوروزی آغاز کرده و تا پایان این ماه مبارک نظارت های خود را تداوم خوهد داد.
وی اضافه کرد: در این راستا سه گروه به صورت روزانه در سه شیفت کاری نسبت به بازرسی از واحدهای صنفی فعالیت می کنند و علاوه بر آن از توان بازرسان افتخاری نیز بهره گرفته می شود.
کاظمی گفت: کیشوندان و مسافران نیز در صورت مشاهده تخلفات صنفی مراتب را از طریق سامانه ۱۲۴ اداره نظارت بر تنظیم بازار سازمان منطقه آزاد کیش اعلام کنند.
جزیره کیش با ۹۲ کیلومتر مربع مساحت و ۴۲ هزار نفر جمعیت از توابع شهرستان بندر لنگه استان هرمزگان بوده در آب های نیلگون خلیج فارس واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کیش

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دختر گمشده یسنا کیست و آخرین وضعیت گم شدنش چیست؟