کردستانی‌ها در تعطیلات نوروز 43 هزار بار با سامانه 121 تماس گرفتند


کردستانی‌ها در تعطیلات نوروز 43 هزار بار با سامانه 121 تماس گرفتند

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان از ثبت بیش از 43 هزار تماس از طریق مشترکین با سامانه 121 این شرکت خبر داد و گفت: تماس‌های صورت گرفته در کمترین زمان ممکن بررسی و مشکلات مربوطه مرتفع گردید.

هیوا لهونیان در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: در تعطیلات نوروز امسال ۴۸ اکیپ‌ عملیاتی و مراکز فوریت های برق در سطح شهرستان های تابعه و ۳۵ مرکز خدمات برق روستایی به صورت ۲۴ ساعته به همشهریان کردستانی خدمات ارائه نمودند.

وی افزود: با فعالیت ۹۰ نفر به صورت روزانه در قالب ۴۸ اکیپ عملیاتی، تلاش شد تا با تامین برق مطمئن و پایدار برای مشترکین، از بروز هرگونه اختلال در تامین برق مشترکان در ایام تعطیلات جلوگیری به عمل آید.

لهونیان با تاکید بر اینکه سامانه ۱۲۱ یکی از مهمترین پل های ارتباطی بین مشترکین و شرکت توزیع نیروی برق استان جهت رفع مشکلات مربوط به حوزه برق است، افزود: مشترکین برق می‌توانند در صورت بروز خاموشی برق منزل یا محل کار، روشنایی معابر و یا مشاهده حوادث از جمله برخورد خودرو با تیر برق، افتادن درخت بر روی شبکه برق و پارگی سیم، نوسان در ولتاژ تحویلی، مراتب را از طریق سامانه تلفنی ۱۲۱ ثبت و پیگیری نمایند.

وی با تاکید بر اینکه به طور کلی خاموشی‌های برق به دو دسته بی برنامه و با برنامه تقسیم می‌شوند، عنوان کرد: خاموشی‌های بی برنامه در اثر عوامل مختلفی از جمله عوامل جوی همچون باد، برف و باران و یا برخورد خودرو با پایه‌های برق و یا اشیاء خارجی با سیم‌های برق به وجود می‌آید و غیر قابل پیش بینی هستند.

لهونیان افزود: خاموشی‌های با برنامه نیز به منظور انجام طرح‌های مختلف برق‌رسانی برای متقاضیان جدید و یا بهبود و اصلاح شبکه‌های موجود با هدف ارتقاء سطح کیفی و استانداردسازی شبکه و متعاقبا تامین برق با ولتاژ استاندارد برای مشترکین انجام می‌شوند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان بیان کرد: در همین راستا و در ایام تعطیلات عید نوروز امسال، بیش از ۴۳ هزار تماس در سامانه ۱۲۱ واحد عملیات و اتفاقات برق شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان به ثبت رسید.

وی افزود: در این ایام مجموع خاموشی‌های بی برنامه و با برنامه ثبت شده در سراسر استان در کوتاه‌ترین زمان ممکن و به طور متوسط در کمتر از ۵۴ دقیقه مرتفع گردیده و شبکه پایدار شد.

لهونیان در ادامه عنوان کرد: به منظور حفظ حقوق شهروندان و جلوگیری از بروز ضرر و زیان به مشترکین برق، برنامه خاموشی‌های با برنامه به صورت اطلاعیه از طریق سایت شرکت توزیع نیروی برق کردستان و کانال‌های فضای مجازی و نیز به مشترکین اعلام شده است.

وی افزود: مرکز فوریت های برق (۱۲۱)، با هدف اجرای مطلوب تر طرح تکریم ارباب رجوع، ارائه هرچه بهتر خدمات پس از فروش انشعاب برق، تسریع در رفع مشکلات مردم و پذیرش درخواست های مشترکان، راه اندازی شده که علاوه بر ایجاد سهولت در ارتباطات مردم با شرکت، موجب گردآوری بانک اطلاعاتی حوادث و شناسایی نقاط معضل دار شبکه و همچنین کاهش مدت زمان ارائه خدمات شده است.

لهونیان در ادامه با تاکید بر اینکه از ماموریت های مهم و اصلی شرکت توزیع نیروی برق کردستان تأمین و عرضه برق مطمئن، پایدار و اقتصادی در سطح مشترکان است، گفت: نگهداری و توسعه شبکه، مدیریت بار و مصرف و ارائه خدمات به مشترکین با تکیه بر مدیریت کارآمد، منابع انسانی متخصص، بهره‌مندی از فناوری‌های نوین به منظور دسترسی به اهداف و ارتقاء سطح رضایت ذینفعان از دیگر وظایف این شرکت محسوب می شود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه سه شنبه 11 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق