پاداش های نجومی فیفا برای جام جهانی 2022 ؛ به تیم ملی ایران چقدر خواهد رسید ؟


پاداش های نجومی فیفا برای جام جهانی 2022 ؛ به تیم ملی ایران چقدر خواهد رسید ؟

فیفا جوایز سنگین و در مجموع 440 میلیون دلاری برای جام جهانی 2022 قطر در نظر گرفته است و تیم ملی ایران با صعود به مرحله حذفی می تواند 13 میلیون دلار درآمد داشته باشد. نوشته پاداش های نجومی فیفا برای جام جهانی 2022 ؛ به تیم ملی ایران چقدر خواهد رسید ؟...

پاداش های نجومی فیفا برای جام جهانی ۲۰۲۲ ؛ به تیم ملی ایران چقدر خواهد رسید ؟

ایران 13 میلیون دلار جایزه از قطر می‌خواهد ؛ هدف تیم ملی صعود به مرحله حذفی
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه 14 فروردین 1401 | 22:03
پاداش های نجومی فیفا برای جام جهانی 2022 ؛ به تیم ملی ایران چقدر خواهد رسید ؟

فیفا جوایز سنگین و در مجموع ۴۴۰ میلیون دلاری برای جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در نظر گرفته است و تیم ملی ایران با صعود به مرحله حذفی می تواند ۱۳ میلیون دلار درآمد داشته باشد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

فدراسیون جهانی فوتبال مبلغ ۴۴۰ میلیون دلار را به جوایز جام جهانی ۲۰۲۲ قطر اختصاص داده است که تیم ملی ایران با صعود به مرحله حذفی می تواند ۱۳ میلیون دلار درآمد داشته باشد.

قرعه کشی هیجان انگیز جام جهانی ۲۰۲۲ و مشخص شدن گروه های هشت گانه، شور و اشتیاق را برای این رویداد استثنایی جهانی افزایش داده است.

فیفا برنامه کامل مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر شامل زمان برگزاری مسابقات و استادیوم محل برگزاری را اعلام کرده و بر این اساس اولین مسابقه جام جهانی از ساعت ۱۳:۳۰ روز ۲۱ نوامبر بین سنگال و هلند و در ورزشگاه الثمامه برگزار خواهد شد. سپس انگلیس و ایران از ساعت ۱۶:۳۰ در ورزشگاه بین المللی الخلیفه به مصاف هم خواهند رفت.

بازی افتتاحیه جام جهانی بعد از انجام دیدار ایران و انگلیس آغاز خواهد شد و در آن تیم ملی قطر از ساعت ۱۹:۳۰ به مصاف تیم ملی اکوادور خواهد رفت.

با اعلام نشریه “الرایه قطر”، فیفا در مجموع مبلغ ۴۴۰ میلیون دلار را به جوایز تیم های شرکت کننده در مسابقات جام جهانی اختصاص داده است.

بر این اساس تیم قهرمان جام جهانی ۴۲ میلیون دلار، نایب قهرمان ۳۰ میلیون دلار، تیم سوم ۲۷ میلیون دلار و تیم چهارم ۲۵ میلیون دلار دریافت خواهند کرد.

همچنین تیم هایی که مسابقات را بین رتبه های پنجم تا هشتم به پایان برسانند (تیم‌ های حذف شده از مرحله ۱/۴ نهایی) ۱۷ میلیون دلار و تیم های رده های نهم تا شانزدهم (تیم‌ های حذف شده از مرحله ۱/۸ نهایی) مبلغ ۱۳ میلیون دلار دریافت خواهند کرد.

به تیم های رتبه هفدهم تا سی و دوم (تیم های حذف شده از مرحله گروهی) نیز ۹ میلیون دلار پرداخت خواهد شد.

از طرفی به هر تیم شرکت کننده، یک و نیم میلیون دلار برای هزینه های آماده سازی تعلق می‌گیرد.

بنابراین تیم ملی ایران با صعود به مرحله حذفی می تواند ۱۳ میلیون دلار درآمد داشته باشد.

پست را برای دوستان خود به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال ملی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ خلاصه بازی تاتنهام 2 - آرسنال 3