مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد بصورت حضوری بازگشایی شدند


مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد بصورت حضوری بازگشایی شدند

مراسم بازگشایی حضوری مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور معاون سیاسی و امنیتی استاندار، مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد، فرماندار بویراحمد و مدیر آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد در دبیرستان شاهد یاسوج برگزار شد.

حسنعلی عزت خواه، مدیرکل آموزش پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در مراسم صبحگاه دانش آموزان دبیرستان دخترانه متوسطه دوم شاهد یاسوج به بازگشایی حضوری مدارس استان در همه دوره های تحصیلی اشاره کرد و گفت: با تصویب ستاد ملی کرونا مبنی بر حضوری شدن مدارس و دانشگاها از امروز۱۴ فروردین در استان کهگیلویه و بویراحمد بیش از ۹ هزار کلاس در بیش از۲۷۰۰ آموزشگاه مدرسه فعالیت خود را به صورت حضوری آغاز کردند.

وی با بیان اینکه به دلیل شرایط کرونایی در سال‌های گذشته به آموزش دانش آموزان لطمه جدی وارد شد افزود: امید است با حضوری شدن مدارس در تمام مقاطع تحصیلی افت و کمبودهای آموزشی ناشی از کرونا جبران شود.

عزت خواه اظهارکرد: به منظور ضدعفونی، هشت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به حساب مدارس واریز شده است.

مدیر کل آموزش پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد تصریح کرد: با رعایت دستور العمل‌های بهداشتی در مدارس و کلاس‌های درس و استفاده دانش آموزان و فرهنگیان از ماسک خانواده‌ها نگران سلامت فرزندان خود نباشند چرا که دستورالعمل ها به صورت کامل رعایت می شود.

عزت خواه عنوان کرد: ۱۴۲ هزار دانش آموز از امروز به صورت حضوری ادامه تحصیل می‌دهند.

وی با اشاره به حضور مستمر کارشناسان شبکه بهداشت و درمان در مدارس به منظور رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بیان کرد: در صورت مشاهده موارد خاصی از کرونا تصمیم گیری تمهیدات لازم پیش بینی شده است.

مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد بصورت حضوری بازگشایی شدند

سید جواد هاشمی، معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز در این مراسم با تبریک حلول ماه مبارک رمضان گفت: بعد از دو سال کرونایی با مصوبه ستاد ملی کرونا شاهد آموزش حضوری دانش آموزان در مدارس هستیم که امیدواریم با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی شور ونشاط با حضور دانش آموزان به مدرسه ها برگردد.

وی با بیان اینکه سلامت دانش آموزان به عنوان یک اصل باید مورد توجه قرار بگیرد، افزود: مدیران مدارس و معلمان در زمان حضور دانش آموزان نهایت دقت را مبنی بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی توسط دانش آموزان داشته باشند.

به گزارش ایسنا، در پایان مراسم صبحگاهی با بدرقه مسئولان دانش آموزان راهی کلاس‌های درس شدند.

مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد بصورت حضوری بازگشایی شدند

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل ساده 1402 با طرح های شیک و جذاب