رمضان ماه شکستن بت‌های نفس و سجده عشق بر درگاه معبود یکتا است


رمضان ماه شکستن بت‌های نفس و سجده عشق بر درگاه معبود یکتا است

قشم - ایرنا - سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان گفت: رمضان الکریم ماه شکستن بت‌های نفس و سجده عشق بر درگاه معبود یکتا و نامتناهی است.

به گزارش ایرنا از سازمان منطقه آزاد قشم، افشار فتح الهی در ابتدای پیام تبریک خود به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان آورده است: ماه مبارک رمضان، ماه شناخت و معرفت، ماه توبه و مغفرت، ماه عبادت و بندگی، ماه خدا، ماه قرآن، ماه پیامبر (ص) و ماه نزول رحمت و ضیافت بیکران الهی است.

وی در ادامه این پیام آورده است: ماه رمضان، فرصتی برای دعا، نیایش و شب‌زنده‌داری است، فرصتی که عشق ملکوتی و شهد مناجات و نیایش را در کام انسان می‌ریزد، چراکه تلاوت قرآن و رعایت تقوا، زمینه تعالی و بازگشت به فطرت الهی و زندگی متعالی را برای انسان‌ها فراهم می‌سازد.

سرپرست منطقه آزاد قشم در این پیام می افزاید: امید است که در ماه تقویت اراده و رهایی از زنجیر وابستگی‌ها، با بهره‌گیری از تعالیم قرآن و سنّت حسنه پیام‌آور نور و رحمت حضرت محمد مصطفی(ص) شاهد تقویت روحیه برادری و همدلی میان مسلمانان جهان بوده و برای گسترش صلح و امنیت پایدار در پهنه گیتی تلاش کنیم.

فتح الهی در این پیام تصریح کرده است: امیدوارم در جزیره زیبای قشم نیز همگی با تهذیب نفس، دل‌وجان‌ را در آسمان رحمت واسعه الهی جلا داده و از سفره پربرکت فیوضات این ماه خجسته بهره‌مند شویم.

وی در این پیام ضمن تبریک این ماه مبارک به تمام مسلمانان جهان به‌ ویژه مردم نجیب و شریف جزیره زیبای قشم، آورده است: امیدوارم بهره‌مندی لازم از این ماه پرفیض برکت نصیب همه روزه‌داران رمضان المبارک شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قشم

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس/ چهره بازیگر کودکی نقش اوشین را در 50 سالگی نمی شناسید!