مدارس کاشان،نایین و شهرضا بیشترین اسکان مسافر را در اصفهان داشتند


مدارس کاشان،نایین و شهرضا بیشترین اسکان مسافر را در  اصفهان داشتند

اصفهان- ایرنا - رییس اداره تعاون و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش اصفهان گفت: نوروز امسال مدارس استان پذیرای بیش از 200 هزار تن بود که کاشان،نایین و شهرضا بیشترین اسکان مسافر را بین شهرستان های استان داشتند.

علیرضا عابدی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: با توجه به اینکه مدارس از روز چهاردهم فروردین ماه بازگشایی می‌شوند، خدمات آموزش و پرورش در مدارس و پذیرش مسافر نوروزی تا ۱۱ فرودین ماه بود و روز ۱۲ و ۱۳ فروردین مدارس در حال آماده سازی برای کلاس‌های حضوری هستند.

وی افزود: البته یک سری از مدارس آموزشی و غیر انتفاعی نیز برای مسافران تا پایان نوروز برای فرهنگیان آماده خدمت است.

رییس اداره تعاون و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش اصفهان افزود: در ابتدا برای اصفهان ۴۰۰ کلاس درس و شهرستان ها ۲۰۰ کلاس درس در نظر گرفته شده بود اما با توجه به ازدحام جمعیت مسافران این ظرفیت در اصفهان به ۷۰۰ کلاس و در شهرستان ها به ۳۵۰ کلاس افزایش پیدا کرد.

رییس اداره تعاون و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش اصفهان اضافه کرد: همچنین از ظرفیت شهرهای برخوار، نجف آباد، فلاورجان، خمینی شهر و شاهین شهر برای اسکان مسافران استفاده شد.

وی بیان داشت: شهرستان های کاشان در ورودی شهر اصفهان، نایین و شهرضا از نظر میزبانی مسافران نوروزی بیشترین پذیرش و در اصفهان به ترتیب منطقه چهار،سه و پنج بیشترین پذیرش مسافر را داشته اند.

تصریح کرد: ستاد اسکان آموزش و پرورش از رو ۲۶ اسفند ماه ۱۴۰۰ آغاز به فعالیت و ۴۱ پایگاه ستاد اسکان و ۷۰۰ مدرسه در سطح استان برای پوشش مسافران تجهیز شد که به بیش از ۲۰۵ هزار نفر اسکان داده شد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جنجال عاشقانه خانم خواننده ممنوعه به عیسی آل کثیر ! / ابراز علاقه از جنس عشق !