منطقه آزاد کیش در قالب قراردادهای بی او تی با سرمایه گذاران دانش بنیان همکاری می کند


منطقه آزاد کیش در قالب قراردادهای بی او تی با سرمایه گذاران دانش بنیان همکاری می کند

کیش - ایرنا - معاون عمرانی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد کیش گفت: این سازمان امسال در قالب قراردهای ساخت، بهره برداری و انتقال (بی‌اوتی) با سرمایه گذاران حوزه های مختلف دانش بنیان همکاری می کند.

به گزارش روز جمعه ایرنا از روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش، سعید پورزادی در دیدار فرماندار شهرستان بندرلنگه و بخشدار جزیره کیش با اشاره به اهمیت صنایع های‌تک، نفتی و مرتبط با اقتصاد آبی و گردشگری اظهار داشت: در صورت وجود قابلیت ساخت و تولید با استانداردهای موجود، زمین در اختیار سرمایه‌گذاران این بخش ها قرار می گیرد.

وی افزود: انتظار می رود با این اقدام علاوه بر کمک به ظرفیت تولیدکننده، اهدافی همچون اشتغال‌زایی، توسعه صنعت در کیش، ارزآوری و درنهایت ارتقای سطح تراز تجاری کیش نیز محقق شود.

پورزادی بر همراهی سازمان با سرمایه‌گذاران برای صنایعی که به رشد اقتصاد کشور کمک کرده تاکید و اضافه کرد: صنایع دانش‌بنیان، منجر به صادرات تکنولوژی، صادرات و صدور خدمات فنی مهندسی و مثبت کردن تراز تجاری می‌گردد و جزیره کیش نیز به همین علت از تراز تجاری خوبی برخوردار است.

فواد مرادزاده فرماندار بندر لنگه نیز همکاری سازمان منطقه آزاد، بنادر چارک، آفتاب در ایام نوروز ستودنی اعلام کرد و گفت: علی‌رغم افزایش صددرصدی مسافر به نسبت سال98 کیش با پیش‌بینی تمامی بحران‌ها و الزامات این ایام، به شایستگی از عهده‌ی میزبانی مسافران برآمد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کیش

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


آتش‌سوزی هولناک در روستای امام‌زاده ابراهیم گیلان